Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Start Moeilijker..


propliner

Aanbevolen berichten

Joo Vespistas..

 

Heb klein vraagje

Mijne PX van 2002 startte altijd bij de eerste trap of klik.. heeft recent nieuwe bougie gehad ( 2000km geleden ) is niet anders afgesteld.. niks aan veranderd... luchtfilter gekuist.. Maar

 

Hij start tamelijk moeilijk tegenwoordig. choke moet nu "volledig" uitgetrokken worden anders start hij niet ( vroeger maar 1/4é )  ook bij stilstand na 15min. choke trekken of hij start ni.. of beetje gas geven..  Misschien sproeier verstropt?     ik laat mn benzinekraan openstaan  

misschien toch de bougie?? reeds na 2000km? heb ze eruit gehaald en afstand tussen elektrode is nog in orde.. ziet er perfekt uit qua verbranding..

 

Mercikes hé mensen

Link naar reactie

laat je je benzinekraan altijd openstaan of alleen voor korte periodes?

Ik heb dat ook al gehad, nieuwe bougie erin en sputteren van men kan nimeer. weer nieuwe erin gestoken en dan was het in orde.

ik laat mn benzine kraan nu altijd openstaan.. dichtdoen elke keer maakt geen verschil.. Ja ik vrees ook dat het de Bougie is.. zal er eens en andere insteken se..

Thx hé maatje!

Link naar reactie

...choke moet nu "volledig" uitgetrokken worden anders start hij niet ( vroeger maar 1/4é ) ...

 

Dan is ie nu eigenlijk béter afgesteld dan vroeger...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...