Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Vesparijder


macses

Aanbevolen berichten

Dag Iedereen,

 

al enkele maanden op het forum aan het rondkijken.

Ik wilde eerst een "echte" vespa kopen (lees oldtimer) maar kreeg het advies dat als je er niet veel van kent je er beter af kan blijven (curry, bajaj,...). Uiteindelijk ben ik 3 weken geleden, nadat ik hoorde dat ze geen GTS SS meer maken in Grigio Titanio beginnen rondbellen en uiteindelijk nog een gevonden. Hoewel men mij was gezegd in vespashop antwerpen dat ik mezelf de moeite moest sparen omdat deze al enkeleweken niet meer beschikbaar waren op dat moment en dat zij alle overige stock hadden opgekocht en reeds doorverkocht.

Nu al meer dan drie weken aan het wachten op mijn nummerplaat. Blijkbaar odat het een import is uit italie zou deze manueel ingeschreven moeten worden en dit duurt nogal lang bij de DIV... maar na telefoontje vandaag hebben ze me verzekerd dat ik begin volgende week eindelijk m'n plaat zou ontvangen.

In bijlage mijn "plastic" vespa GTS Super Sport 125cc. Heb intussen nog een sigarettenaansteker, handlebar mirrors, iphone ram mount, akrapovic en windschermpje geinstalleerd.post-12735-0-44382100-1397243688_thumb.jpost-12735-0-53692900-1397243689_thumb.jpost-12735-0-81051000-1397243690_thumb.j

Link naar reactie

;)... ... ... dat schakelen hebben ze juist vervangen door een "automatic" omdat je met een Vespa met weinig vermogen, constant met je linkerhand "op en neer moet roeren" en daardoor wordt je teveel afgeleid van het verkeer... . :P:D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...