Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa club antwerpen


stino

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

ben oorspronkelijk van Brasschaat (geboren en getogen) waar het vroeger vol reed met Pk50Xl'ekes en specials. Nu al 6jaar wonende te Antwerpen waar het eveneens vol rijd met PX'en. En ja ook member van VCA

Link naar reactie
ikke ook Deurne Noord en sinds vandaag lid !!! zeg Jordi, kan t zijn da ik u aan een huis rechts van de Kaasboerin heb gezien vorige week (op de Schotensesteenweg)?

Ik woon daar vlak in de buurt en ne maat van mij woont op de Schotensesteenweg en heeft sinds kort ook ne vespa gekocht (een model uit '65 geloof ik, 't wordt deze week geleverd) en ik stond daar van de week op den oprit, dus da zou kunnen. En nu ge het zegt, denk dat daar ne vespa voorbijkwam toen we daar stonden, dus da zoude gij misschien gewest kunnen zijn...

Link naar reactie

Hé VCA vespisti:

Je kan altijd naar de kroegavonden komen van het VCA hé. daar kunnen we elkaar dan treffen en bijkletsen/drinken zoveel we maar willen.

Maandelijkse Kroegavond VCA: vrijdag 19 mei 2006

Elke 3de vrijdag van de maand is de Vespa Club Antwerpen te vinden in café “De Nieuwe Zurenborger”, op de Dageraadplaats 4 (rechts van de kerk) te Antwerpen. Waarom daar? Wel we hebben leden van Niel tot Kalmthout en van Lier tot Malle; Antwerpen ligt nog altijd het meest centraal. Tevens ligt de dageraadplaats op wandelafstand van de Singel & Ring. Het is een gezellig & trendy plein met terrasmogelijkheid in de zomer. Het café is groot met veel tafels, de muziek niet te luid en de prijzen blijven democratisch. Last but not least, er is voldoende parkeermogelijkheid voor de scooters, recht voor het café.

Als extraatje deze zomer gaan we, zoals in vroegere dagen, ook nog eens de Beiaardsfeer opsnuiven ; scooters te parkeren op de Antwerpse Grote Markt!!

Volgende data Kroegavonden:

vrijdag 21 april 2006

vrijdag 19 mei 2006

vrijdag 16 juni 2006 - EuroVespa Torino Italië

vrijdag 21 juli 2006

vrijdag 18 augustus 2006

EXTRA data Beiaarden (maandag):

maandag 12 juni:Beiaard - kroegavond Den Engel - Grote Markt Antwerpen vanaf 21h00

maandag 10 juli: Beiaard - kroegavond Den Engel

maandag 24 juli: Beiaard - kroegavond Den Engel

maandag 7 augustus: Beiaard - kroegavond Den Engel

maandag 21 augustus : Beiaard - kroegavond Den Engel

CU there?

Ciao

Link naar reactie

Allez dan zie ik u daar wel zeker.

een beetje afwisselen hé 5 pinten, 1 cola, 5 pinten 2 cola's en dan maar hopen dat ze geen Wodca controle doen ;-)

Of misschien toch maar beter met de fiets komen AAAAAAAHHHHHHHHHH LOL ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...