Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12-15 Juni: Vespa World Days 2014 Mantova


vespadiverso

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik ga zelfs 3 jaar na elkaar naar Mantova  , en ik denk johnny ook :-)

Link naar reactie

De inschrijvingen zijn gestart. Ik heb de indruk dat de Italianen zot aan het worden zijn. Na VWD 2013 in Hasselt, wat een heel groot succes was, willen precies al de Italianen erbij zijn. Normaal worden ze pas tegen de lente wakker, maar als je ziet met hoeveel sommige Italiaanse clubs zich al hebben ingeschreven, ongelooflijk. 

Er zijn 2014 full entry tickets, hoeveel light tickets er zullen zijn weet niemand, maar hun kennende zullen het er wel het dubbele van de fulls zijn.

Link naar reactie

Wij rijden met de camionet ( incl Vespa s ) naar daar . En zullen wel zien . Zonder tickets . En allemaal die verhalen van dan mag je niet binnen en bla bla bla ... Heb in Hasselt ook mogen mee genieten :) .

 

en als iedereen dat doet is dat meteen het einde van het evenement

Link naar reactie

Neen, als we dat allemaal zouden doen zullen ze misschien inzien dat het clubverband niet ideaal is. Het is hier al zodikwijls gezegd, waarom in een club gaan,ze zullen dat aspect toch moeten onder ogen  zien en hun systeem herzien.Nu discrimineren ze toch. Groetjes olympium

wat een onzin. Eerst en vooral staat iedereen vrij om lid te worden van een club of niet.

Maar, het is wel een evenement dat georganiseerd wordt door een club.

Vespa World Days is een evenement van de Vespa World Club, in de eerste plaats voor hun leden.

Het is trouwens perfect mogelijk dit jaar om in te schrijven zonder lid te zijn van een club. Je krijgt hier dan wel minder en moet meer betalen

Het kost handenvol geld om dit evenement te verwezelijken (trust me, ik weet waarover ik spreek) en als er dus geen mensen inschrijven en iedereeen gratis langskomt zoals jij voorstelt, is er geen evenement meer. Of dacht je misschien dat je dit soort evenement enkel met sponsorgeld kan runnen?

Ik blijf het wel raar vinden dat sommigen zo graag aanwezig willen zijn op het jaarlijkse clubfeest van een club waar ze absoluut geen lid van willen zijn.

 

ik vraag me ook af wie volgens u "ze" is die het onder ogen moeten zien

Link naar reactie

Altijd die zever van die gasten ,clubverband is niet goed  ,clubs hier ,clubs daar ,te duur , ze willen niet bij een club aansluiten , maar wel profiteren van de clubs en hun leden die het organiseren . Altijd hetzelfde hier 

Link naar reactie

Ik heb het al verschillende kern gezegd in soortgelijke topics. De VWD zijn een jaarlijks evenement van een CLUB. Vespa World Club.

Diegene die er zo naartoe gaan zonder lid te zijn van een club zijn hypocrieten. Je geeft minstens 1000€ uit om naar Mantova te gaan, maar 75€ inschrijving en 5€ VCB is teveel??? Beetje tegenstrijdig, niet? En kom nu niet af met clubverband. Maar jullie zijn de eersten die van alle gadgets kopen en fier tonen dat jullie er bij zijn geweest. 

Triestige planten noem ik dat. En ik heb dat ook persoonlijk gezegd tegen sommigen die dit jaar aanwezig waren in Hasselt zonder inschrijving.

Ik ga iedere maand naar een rit in Italië. Ik hoop dat ik volgend jaar na de VWD nog kan gaan zonder dat ze de Belgen verwijten aanwezig te zijn geweest zonder te betalen. En misschien nog ambras te maken zoals dit jaar het geval was. 

Deze instelling kan alleen maar afgekeurd worden en ik hoop echt dat het evenement volledig afgesloten wordt zoals in Portugal. Wie binnen wil, betaalt. Anders blijf je maar buiten staan en kijk je tegen witte doeken aan. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...