Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verschil Gts Ie En Gts Super/sport


the riding man

Aanbevolen berichten

Kan er iemand mij het verschil uitleggen tussen een gts 300 ie, en een gts 300 super/sport? Tussen de super en de super sport is de kleur blijkbaar het enige verschil hebben ze me al gezegd. Maar het verschil met de 300 ie is me dus niet duidelijk. Verder vind ik ook niet onmiddellijk terug wat exact de tourversie van de GTS 300 ie meer heeft.  De GTS 300 ie en de GTS 300 super sport hebben trouwens identiek hetzelfde prijskaartje zie ik op de site.  Alvast bedankt.

Link naar reactie

De "touring" heeft bagagerekjes voor en achter en de rest weet je al ;) ...

 

Wel eigenlijk niet.  Tenzij tussen de "IE" , en de "super/sport" ook enkel maar een kleurverschil zit.  Wat ik dan erg omslachtig zou vinden om deze 3 versie's allen een aparte naam te geven voor identiek dezelfde scooters. http://vespa-smout.be/

Link naar reactie

Net terug van de dealer. Is volledig duidelijk nu. Zoals gezegd is vooral het kleur bepalend. Echter nog een belangrijk verschil is dat de 300ie standaard een bagagerek achteraan heeft, verder nog een paar subtiele verschillen zoals een roostertje aan zijkant en voorzijde. Heb ze nu naast elkaar zien staan en dus aandachtig vergeleken. Voor het eerst er ook op gezeten en valt uitzonderlijk goed mee. Rekening houdende dat ik van een 1000cc allroad kom en het zowiezo totaal iets anders is, zie ik het helemaal zitten. Aankoop staat gepland voor volgend jaar wanneer mijne moto eerst is verkocht en onder voorwaarde dat de testrit die nog op de planning staat goed gaat meevallen.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...