Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pas Op: Nepagenten In Nederland!


Dower

Aanbevolen berichten

De enige manier om ze te herkennen, in geval van twijfel, is direct naar het alarmnummer bellen en feedback vragen; ik ben daar en er gebeurt dit, kenteken doorgeven en vragen of het wel echte agenten zijn. De eerste reactie van de helpdeskmedewerker zal wat 'lacherig & ongelovig' zijn door je vraag en melding, maar ik verzeker je dat je antwoord krijgt op je vraag. Je stopt niet, je vertraagd, tot je bevestiging hebt, wees maar zeker; als het er echte zijn worden ze op de hoogte gebracht, zo niet > heb je direct een melding.

Ik hoor de replieken al vol van ongeloof, maar check het maar eens na voor mijn part. 

Let wel op; ik zeg in geval van twijfel, als je zelf weet dat je in de fout ging is er geen twijfel aanwezig mijn inziens en is er een direct verband tussen actie & reactie. Is er echter niet direct een aanwijzing waarom, wat of hoe...

En @Geert, het hoeft niets met snelheid te zijn, iemand 'leegschudden' kan zo ook gebeuren.

(niet door de 'echte' agenten, tenzij je een zware overtreding begin en zwaar op de bon vliegt... dan ben je ook 'leeggeschud' maar op een ander wijze   ;) )

 

Mvg, Luciano

Link naar reactie

In Frankrijk is het nog ander bier. Kan iemand die ging wisselstukken kopen in Italie. Hij sliep met zijn vrouw in de camionette op een parking en werd midden in de nacht gewekt door 3 valse politiemensen met de melding "tu vends de la drogue? "  Toen hij op vraag van de politie zijn portefeuille overhandigde, verdwenen ze met al het geld (zowat een maandopbrengst van zijn winkel).

 

Bleek dat de bende al een heel tijdje actief is op de Franse wegen en dat hij geluk had dat men hem niet had geslagen of erger... (volgens echte politieagenten).

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

... ... ..het is juist daarom dat ze iedereen afraden om op parkings te slapen, omdat 's nachts allerlei gespuis rondrijd die het interessant vinden om slapende mensen te beroven.

 

Er zijn al genoeg mensen op parkings in mobilhomes, beroofd door "krapul" die slaapgas gebruiken, om bezittingen afhandig te maken... :( 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...