Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alu grips


neatlittlefellow

Aanbevolen berichten

Correctie: de grips zelf zijn rubber, maar met alu kapjes aan het begin en einde.

Bij SIP staan er ook van dit type, maar deze van LSL kan ik goedkoper krijgen.

Zou tegelijkertijd mijn remhendels willen veranderen naar die aanpasbare van PM tuning.

Link naar reactie

Ik heb die remhendels ook,maar zoals les al aanhaalde,da klopt wel,,,ikzelf ben er nog niet volledig uit of ik ze er ga laten opstaan,het is wel kwaliteit en heeft amazing looks,maar na de kleinste afstelling,moet ik mijn vingers te ver vooruit stretchen om comfortabel te kunnen rijden,,,misschien te korte vingers ;))) en uw positie van de handen op het stuur gaat ook iets breder zijn,volgens mij...ik bekijk het wel nadat ik die grips heb geplaatst.

CHEERS

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De alu-grips van LSL zijn gemonteerd!

Ben er bijzonder tevreden mee: meer grip en de alu inzetstukken zijn perfect voor de duimen.

Heb de PN remhendels dan toch niet besteld en ben voor de ZELIONI Sport Lever Set gegaan in het zwart (worden eerstdaags geleverd).

Nu nog zwarte bar ends en wij zijn rond... ik ga die van de suzuki hayabusa eens proberen, ze zijn iets langer maar zouden qua gewicht zeker de standaard bar ends moeten kunnen vervangen.

Heeft er iemand al succes gehad bij andere modellen op zoek naar zwarte bar ends?

VespaLSLGrips-web.jpg

Mvg,

Peter

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...