Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS dashboard gespoten...


les

Aanbevolen berichten

ik zie de laatste tijd veel mensen op buitenlandse fora hun dashboard spuiten om van dat saai grijs af te zijn en de scoot een persoonlijke tint te geven.

wel, ik heb gewacht tot het weer te slecht werd(nu dus) en ben gisteren begonnen !

alles ging héél vlot, dunne laagjes enz. en na een laag of 7(zeer dun) was ik al erg tevreden, ik dacht nog 1 laagje voor de zekerheid en toen is het missgegaan :-((

op verschillende plekken kwam de verf ineens los :-(

beetje bijgeschuurd, opnieuw ontvet en terug verder gegaan, na enkele lagen leek het probleem weg te gaan maar ineens begon het weer.

ik krijg het niet meer goed maar deze keer is de hechting wel tenminste goed, maar soit, hopelijk valt het niet op eens gemonteerd.

tussen zoek ik naar zo'n nieuwe plaat en spuit ik die dan opnieuw(of laat spuiten om zeker te zijn) en dan vervang ik de 'oude' die nu mislukt is.

anyway...

(d foto na is nog gemaakt met de rode verf die nog nat is en een met vingerafdrukken besmeurd glas, ik wou even kijken naar het resultaat... )

post-5326-13769190043032.jpg

post-5326-13769190044311.jpeg

Link naar reactie

ik heb juist de tegenover gestelde ervaringen, speciale(dure) primer kopen, lak spuiten en hop allemaal blaasjes.

verschillende primers geprobeert, de ene al beter als de andere maar altijd blaasjes of lak die niet goed hecht over het gehele oppervlak.

sindsdien als ik plastic spuit wat al gespoten is(wat in dit geval ook was) schuur ik het lichtjes op, ontvetten en juu lak erover.

ik zet de spuitbus in lauw water zodat de druk wat hoger is in de bus en ik fijnere laagjes kan spuiten en dan op het gemak dunne laagjes tot alles gedekt is.

alleen de laatst laag heb ik dikker gespoten en toen is het missgegaan, had ik die laatste laag niet gespoten was ht resultaat 100% perfect geweest :-(

Link naar reactie

ik zal in de week een nieuwe foto maken, zonder vuil vingers en met gedroogde verf, ziet er véél beter uit !

nu moet ik alleen ergens een occasie teller op de kop kunnen tikken(desnoods met gebarsten glas ofzo) zodat ik dien insert eruit kan recupereren en tegoei laten spuiten om mijn originele teller terug te kunnen fatsoeneren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...