joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Morgen ga ik deze bekijken wat denken jullie op het eerste zicht? omschrijving verkoper: "VESPA 150 bouwjaar 1962, volledig gereviseerde motor, facturen beschikbaar, nieuwe remmen & banden." alvast bedankt, Joachim Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Laten staan. Is curry restauratie. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 spatbord vooraan is precies in een bad zuur gevallen Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 hi, waaraan kan je dit zien? het spring zadel? als hij belgische facturen heeft qua techniek en de carroserie is niet rot wat zouden jullie er dan voor geven? of zoiezo laten staan? grts, jaochim Link naar reactie
sindo Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 typt een keer curry in de zoek zoekfunctie rechtsboven in de hoek ... Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 typt een keer curry in de zoek zoekfunctie rechtsboven in de hoek ... ik heb al een beetje gesurft op dit forum en vind wel wat dingen over duotone, niet passende kilometer tellers enzo maar niet echt dingen waar een leek als ik het onderscheid door kan maken. zal met vallen en opstaan worden. thx voor jullie hulp joachim Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 heb nog even gebeld met verkoepr en idd nog nooit ingeschreven gewwest in belgie en enkel invoeringspapieren uit indonesie dus laat ik deze idd beter gaan. thx voor de hulp. joachim Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Curry sowieso laten staan. Niet het springzadel; die was er origineel ook. Het grote Piaggio logo achterop het springzadel is een indicatie, maar 1 van vele. Een combinatie van indicaties maakt een curry. Vallen en opstaan, en veel erover lezen is de manier. Als je maar niet valt door er 1 te kopen en er achteraf achter te komen Facturen heb je niet nodig; de juiste papieren wel. Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 heb er een mooie zien staan bij maskes das wss wel te vertrouwen denk ik. grts joachim Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Maskes is zeker en vast te betrouwen! Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 Maskes is zeker en vast te betrouwen! kijk al uit om te cruisen thx, ik ga alvast eens zien naar een clubke in de buurt van geraardsbergen, ninove Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Welke van maskes zie je zitten? Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Trouwens cruisen, ik geloof dat BelgiË half verzopen is. Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 Welke van maskes zie je zitten? Die vbb van 1962 met Belgische papieren ( reeds email gestuurd) eerst een jaartje mee rijden en dan in onze carroserie misschien eens onder handen nemen. Idd veel regen 40l per m² grts joachim Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Kzou voor die gl-B gaan met px200 blok, ookal is vloer gatenkaas, kan je een andere bodem in lassen en ga je heel veel plezier mee beleven. Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 hoe gemakkelijk krijg je een NL geregistreerde wesp ingeschreven in Belgie? Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Op het eerste zicht : een kat in een zak op het tweede zicht : een pad in een korf ... .. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Maak het u anders makkelijk en neem die met Belgische papieren Lijkt mij een leuke opknapper Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Heb je een motorrijbewijs? Anders ben je beperkt tot 125cc. Inschrijven uit Nederland is geen probleem met de juiste documenten (naar de douane in Aalst om hem in te voeren (0.40E), bij je verzekeraar gaan om hemt te laten verzekeren en een vignet op te halen en dan met de papierwinkel hem laten inschrijven (in Brussel of opsturen). Neem wel copies van al je formulieren, ze kunnen altijd verloren gaan. Groetjes, nero. Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2012 thx voor de replay heb idd een volwaardig moto rijbewijs (3 jaar voor men auto behaald) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.