Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kersvers


trippi

Aanbevolen berichten

Heyhey, kersvers op dit forum stel ik mij even voor:

om ons 2de autootje te sparen heb ik een nieuwe Vespa gts 125 i.e. Super (glanzend zwart) gekocht bij scootmoto in Hasselt.

Inmiddels heb ik op 3 weken tijd al goed getoerd en bijna elke dag mee gaan werken. Bui(t)engewoon heerlijk!!!

ik moet wel dringend gaan zien voor een warme overbroek want het is deze tijd van het jaar dus fris aan de beentjes...

Heeft misschien iemand ervaring met de Tucano Urbano Takeaway (r093)? Die lijkt praktischer dan een beenkleed.

Link naar reactie

ge zou er toch van verschieten, ga eens naar parijs en daar rijden ze allemaal met zo'n "kleed" rond, zeker als je in kostuum naar je werk moet

Link naar reactie

Als je de vespa gebruikt voor dagelijks woonwerkverkeer koop je beter een goed motopak. Bestaat in veel verschillende uitvoeringen (van zware moto-uitvoeringen tot meer geklede modellen) en geven je een goede bescherming (fluolijnen waardoor je beter opvalt in het donker, goede beschermstukken op de nodige plaatsen als je moest vallen of een ongeval hebt en ze geven heel goede bescherming tegen de koude.

En ze kosten meestal minder dan die hype- modetoestanden ala Urbana...

Toch maar eens een motohandel binnenstappen waar ruime keuze voorhanden is.

En moest je nog geen integraalhelm hebben kan je er meteen ook een paar passen. :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Voor dat ondergoed van den Aldi moet je snel wezen want das vandaag!!! Welkom op dit forum. 'Tis de laatste paar weken inderdaad redelijk koud geworden. Desalniettemin vorige zondag toch mooi toerke gedaan van Beverlo naar Achel en terug. Op tijd ergens binnen voor ne warme choco en dan gaat het nog...trouwens...kan ik hi mijn gebruikersnaam wijzigen? Mijnen iPad heeft mij eigenlijk feitelijk een loer gedraaid met die Matrikel...automatisch woordenboek blijkbaar...ik heet gewoon Patrick.

Link naar reactie

@ smook : Ge kunt da op u werk toch efkes gaan uitdoen ... zoals ik doe ...

@ Nero : Een motopak ... tssss...zo lelijk , Me mijne teveel aan stijl kan kik da toch nie aan doen he... ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...