Ga naar inhoud
Vespaforum.be

25 jaar SC Primavera - 1 mei 2013


SC Primavera

Aanbevolen berichten

Ik vertrek waarschijnlijk om 10 u aan de GB van Borsbeek , als er gasten goesting hebben om mee te rijden...Dan zijn we daar rond 11 u... 11u30. In de veronderstelling dat de rit pas na de middag door gaat

10 u in Borsbeek, geen probleem mee ... denk enkel dat we wat vroeg gaan zijn dan :D

Groeten,

Rolf

Link naar reactie
Ik vertrek waarschijnlijk om 10 u aan de GB van Borsbeek , als er gasten goesting hebben om mee te rijden...Dan zijn we daar rond 11 u... 11u30. In de veronderstelling dat de rit pas na de middag door gaat

10 u in Borsbeek, geen probleem mee ... denk enkel dat we wat vroeg gaan zijn dan :D

Groeten,

Rolf

Ge zijt nooit te vroeg voor een hamburger en een frisse Stella.

Deuren gaan open om 10u.

Link naar reactie

Ik vertrek vanuit Nijlen , maar eerst naar Geel...om dan met de club verder te rijden...

Altijd welkom om mee te bollen uiteraard...

Link naar reactie

De inkijk exemplaren van het boek zijn klaar! De dag zelf komt (natuurlijk) uitgebreid aan bod in het boek. Vandaar dat je de dag zelf het boek (min dat hoofdstuk dus) kan inkijken EN bestellen aan een superrrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrmomooo prrrrrrrijssss dames en herrrrrrrrrennnnnnn!

Hopla!

Link naar reactie

Okay, we zijn er klaar voor!

Even wat meer info ivm het boek:

Morgen stellen we dus het boek '25 Jaar Primavera' voor aan het publiek. Een uniek boek met de rijke geschiedenis van de club, leuke verhalen en foto's dat zeker het bekijken waard is! Je kan het boek die dag inkijken en reeds bestellen aan een actieprijs. De viering zelf (en de aanloop er naartoe) komt natuurlijk ook aan bod, vandaar dat je in de inkijkexemplaren een 'leeg' hoofdstuk zal opmerken.

We verwachten de voorgestelde exemplaren begin juni af te hebben. Kom dus zeker even piepen op de gadget stand! Naast het boek zijn er natuurlijk nog andere Primavera goodies én een stand van de sponsors.

Ah ja, der is ook bier, crème en kaffe en 't schijnt dat er ook scooters zullen aanwezig zijn.

Link naar reactie

Prachtig weer in Leuven, zon en blauwe hemel, niet te warm dat ge comfortabel in je reglementaire kleding kan bollen zonder dat het zweet er langs je ...

dus geen excuses meer ik zie jullie straks !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...