Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rijbewijs A


Gas geven

Aanbevolen berichten

@ Cindy, Oefenen, oefenen,oefenen,... . En een klein beetje geluk moet daar ook bij . Maar een Vespa is zeker geen moto . Kwa gevoel draaien, stoppen, schakelen,... . Maar iedereen die het wil krijgt toch uiteindelijk zijn rijbewijs . Veel succes . :)

Link naar reactie

mooi dat je er niet van terugdeinsd om extra lessen te nemen, de meeste mensen die op de manoeuvres buize is omdat ze niet genoeg rijden, het aantal km dat je op de teller van je moto kan zien zijn vrij representatitief.

de 8 is voor een aantal mensen een faalpunt, maar uiteindelijk is de sleutel van die oefening 'la technique du regard' ge moet niet naar uwe moto kijken, ni naar de grond onder u, ge moet altijd simpelweg kijken waar ge naartoe gaat, en de moto zal er u vanzelf brengen

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb exact 14 dagen na mijn eerste les, mijn examen gedaan. Lessen in Meise bij Traffix en examen in Gent!

Heb wel nog twee extra lesuren geboekt want ik had zelf geen motor om te oefenen buiten de lesuren.

Vond alles best wel makkelijk omdat het grootste deel van de lesuren over het praktijkexamen gaat.

Het aantal km op de openbare weg was jammer genoeg wel wat aan de kleine kant.

Misschien een tip voor de zelfstandigen onder jullie : via subsidies van de Vlaamse overheid betaal je slechts de helft voor je rijopleiding (incl. extra lesuren).

grtz,

P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...