Ga naar inhoud
Vespaforum.be

POLDERRUN 2012


DAXX

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Ahaa, volgens het KMI gaat het vanaf zondag droger worden.

Dat is leuk om te horen, maar de rondrit is zaterdag !!!!!

Link naar reactie

Stomme Koreaanse kalender die eindigt op zaterdag...

Maar!: "Vanaf vrijdag worden de vooruitzichten onzeker maar waarschijnlijk stroomt er geleidelijk koelere stabiele lucht uit het noorden over ons land en zijn er opklaringen bij waarschijnlijk droge omstandigheden. Het wordt dan nog zo'n 14 à 15 graden in het centrum."

Link naar reactie

UPDATE!!

De scooters kunnen parkeren op het voetbalterrein aan het Kooike...het spreekt voor zich dat er daar geen "Dirttrack" taferelen zich gaan voordoen,daar er nog één wedstrijd dient gespeeld te worden ;))),,,,,wij hebben op Cobblesoul al genoeg geoefend ;)).

Wij beschikken normaal gezien over genoeg roadcaptains,denk je om veiligheidsredenen toch iets te moeten "corrigeren",gelieve er dan ook rekening met te houden dat ge een Fluo-hesje aanhebt,,,,,Anyway voor vertrek zal er een briefing zijn voor alle deelnemers.

CHEERS

Link naar reactie

Het zal zaterdag voor mij de eerste keer zijn dak mee ga rijden,dus als ge ne pippo zie rijden me ne sticker van VANS op zenen helm da ben ik dus :) sind enkele maanden ben ik trotse eigenaar van ne px en ben daar fier op. Ik was eerst aan twijfelen tussen ne scooter of ne camino ... haha zwanske zenne :) Ik ken momenteel nog geen kl*te van scooters en hoop via deze weg er meer van te weten te komen.de foto van de scooter volgt nog.

tot de volgende...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...