Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit 31-10-2012


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

ge moet in google.be eens 'vespa px special' intikken en zien welke schone meneer er naar boven komt...

A zo ne lelijkaard! Da verwondert me niks dat den diene mé ne PX-special rijdt, 't is precies zelf ne curryworst special! :)))

Zelfkennis is de moeder van de porceleinkast met 1 vogel in de hand ;-)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

nog 1 nachtje slapen :-)

zoals eerder al vermeld in dit topic:

Antwerpse Vespa Vrienden

verzamelen om 17u15

vertrek stipt om 17u30, onderweg wordt er niet meer gestopt om te tanken, dus zorg dat je voldoende getankt hebt om in Gent te geraken en kan zoals gezegd door Vespaclub Gent-Leie kan je voor vertrek in Gent aan Q8 nog eens voltanken vlak naast De Pauw

tot morgen iedereen!!

Link naar reactie
Voor de sukkelaars die vandaag nog moeten werken of die het vertrekuur van de Antwerpse Vespa Vrienden niet halen: Stefan Sprangers and I vertrekken om 17.30u aan den beruchte Total op L.O. Feel free to ride along...

Zwanzer, die vertrekken ook om half zes, maar dan wel stipt!

Mor, ik ken de weg, moesten we zo just te laat komen zo, you never know.

Link naar reactie
Voor de sukkelaars die vandaag nog moeten werken of die het vertrekuur van de Antwerpse Vespa Vrienden niet halen: Stefan Sprangers and I vertrekken om 17.30u aan den beruchte Total op L.O. Feel free to ride along...

Zwanzer, die vertrekken ook om half zes, maar dan wel stipt!

Mor, ik ken de weg, moesten we zo just te laat komen zo, you never know.

Sorry! twas nog vroeg en blijkbaar gefixeerd op die 17.15u :-$

ps. de weg is toch altijd rechtdoor hè ;-)

Link naar reactie

En we zijn goed thuis geraakt, dit maal zonder straf verhaal (buiten die rat in mijn motor).

Bedankt mensen van VCGl voor de goede ontvangst, de heerlijke soep, de toffe rit en de toezen! :)

@Tom: bedankt voor de tip, waarschijnlijk zal het probleem daar liggen (op de terugweg geen enkel geluid meer te bespeuren mogelijk omdat het een paar grzden kouder was).

En voor ik het vergeet bedankt aan de cowboy's van wegkapiteins, een hele opgave om dit evenement vlekkeloos te laten verlopen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...