Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011


amaury

Aanbevolen berichten

Hallo,

aangezien ik hier nieuw ben, wou ik me even voorstellen.

Ik ben Amaury, 22 jaar en woonachtig te Nazareth.

Ik heb sinds men 16 een vespa LX 50 gehad maar jammergenoeg vorig jaar aangereden met per total tot gevolg.

Ik was altijd al verzot op het type px maar aangezien ik 16 was en geen sleutelwonder ben, toch geopteerd voor de lx.

En nu een paar maanden heb ik eindelijk een px 125 :)

Er zitten momenteel achterste valbaren op en bescherming voorspatbord.

Misschien ga ik toch nog opteren voor een nieuw uitlaatje als hij gerodeerd is aangezien hij momenteel maar 80-85 gaat.

post-635-13769187888394.jpg

post-635-13769187913059.jpg

post-635-13769187916011.jpg

Link naar reactie

Ik zou er eigenlijk graag nog zo banden opsteken met witte flank: "White walls"

Heb al eens gekeken op het forum maar zijn er ondertussen al zo'n bandjes die aan wegliggen kunnen tippen aan de originele banden?

Ik denk da er nu michelins opzitten.

Veiligheid primeert natuurlijk...

Link naar reactie
Heb identiek dezelfde MAAR met white walls en blauwe velgen :) en hier en daar nog wel wat aanpassingen ;)

Ik denk dat ik u nog gezien heb bij de Lambretafinder...

IMG0037-L.jpg

Zoveel zullen er nog wel niet rondbollen met blauwe velgen. BTW zeer mooie scooter trouwens

Link naar reactie

That's me!! Bandjes zijn van continental. Het juiste type weet ik niet, maar dat zullen de mannen op het forum beter weten. Ik ben er tevreden van maar ik moet zeggen dat ik niet echt ga rijden als het regent of vriest wat de die hards wel doen.

De kleurcode van het blauw? Ik zou het niet weten. Ik zal het eens vragen aan de dealer.

Kvind het ook een mooie maar zou er toch ook graag een " oldie" bijhebben, die hebben toch nog meer charme. De groene ss 180 van den Tom ( Gelrode) vind ik wel wat ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...