Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitbreiding plastic population


RUSOR

Aanbevolen berichten

toch nog 1 ding: wat zijn in godsnaam 'bad-woeff' shotjes??

Den Woef is een plaatselijk cafeetje... plezant daar... bad-woef is een straf brouwselke in een jeneverglaske... Maar Krikke we kunnen misschien eens afspreken om daar eens een pint te gaan pakken... leuk ritje van 50 60 km van bij ons

Da's idd een plan; maar best even wachten op plezanter weer want vandaag was het RETEKOUD!(ben al een uur aan het ontdooien)

GRTS Danny

Link naar reactie
@Krikke

Ga vanavond een keertje naar die info avond van de Vespa dakar Challenge. Dat is in ekeren in den ballentines... dat is achter uwe hoek... kunnen misschien nog eens ene drinken daar na afloop?

GRTS Danny

Hey Danny, da's idd achter mijne hoek. Maar ik ga vanavond al naar de Nieuwjaarsreceptie van de VCA(ook in Ekeren)Geen flauw idee hoe lang dat gaat duren maar msschn kom ik nog af.(kan niks beloven, zal afhangen van in welke staat ik mij bevind en van de madam natuurlijk;-))

Grtzz!

Link naar reactie
@Krikke

Ga vanavond een keertje naar die info avond van de Vespa dakar Challenge. Dat is in ekeren in den ballentines... dat is achter uwe hoek... kunnen misschien nog eens ene drinken daar na afloop?

GRTS Danny

Hey Danny, ben er dus niet geraakt. Zelfs ni lang gebleven op de VCA-receptie want mijn madam was wa ziekskes :-( Gij wat bijgeleerd op de Vespa Challenge info-avond? Ge gaat dieje toch ook ni rijden zeker? Ge moet al naar Italië! ;-)

Tot later...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hoi,

Van de morgen nog wat gaan ophalen om die plastieken wat meer naar mijn goesting te pimpen...

IMG0005-L.jpg

IMG0003-M.jpg

Jep een ander zadeltje... . Echter dit moet dienen voor een andere hersenkronkel die ik nog in gedachte heb... wordt dus nog vervolgd eerst nog iets op maat laten maken :):):):):)

Testritje van de middag is me wel bevallen met deze temperaturen :):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi,

Vandaag nog een keertje aan die plastieke zijne look gewerkt :):):):)

Men nemen een zadel van een GTV

IMG0001-M.jpg

Dan bekijk je wat er nog op het schap ligt van een vorige motor...

IMG0002-M.jpg

IMG0003-M.jpg

Men gaat langs een handige mens en laat dit maken (dank u Gert)

IMG0007-L.jpg

Ge verwijderd het duo zadel en vijst alle die andere items te samen en krijg dit...

IMG0003-L.jpg

IMG0004-L.jpg

Met de zak erop...

IMG0008-L.jpg

IMG0009-L.jpg

GRTS Danny

Link naar reactie

He Luc...men geld is op want heb mijne vespa ook nog in waarde verdubbeld door te gaan tanken

Francois ik denk dat tanken wel vlot zal gaan... ..gewoon die zak eraf als die zwaar geladen is maar het zwaarste zal toch altijd onder het zadel verdwijnen

Grts Danny

Link naar reactie

Very nice,ik had ook zoiets in gedachte,bedankt voor den tip nu weet ik dat ik op zoek moet gaan naar een GTV zadel-basis.

CHEERS

PS; is het misschien mogelijk om een paar pics te nemen wanneer uw bagagesteun gedemonteerd is,ik wil eigenlijk weten wat voor vorm er eigenlijk onder het passagierszitje steekt?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie

@RoflGTS125

Die uitlaat doet niet veel aan het vermogen denk ik... echter de kat is weg en dat is altijd beter. Voor de rest is bij mij vooral om de lijn van de uitlaat te doen. Deze vind ik moeier dan origineel en hij zal ook niet roesten zoals de originele. Verder maakt die een ander geluid zonder echt lawaai te maken.

@ Dax

U vraagt en wij draaien...

IMG0002-L.jpg

IMG0001-L.jpg

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...