Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitbreiding plastic population


RUSOR

Aanbevolen berichten

Alvast bedankt voor de snelle RE, er begint al vanalles te draaien in die grijze massa van mij,,,nog even een vraagje...waar heb je dat GTV zadel gekocht en voor hoeveel,,,want bij SIP kost dat grapje over de 500 knotsen ( in leder weliswaar,maar toch).

Ik hoor het wel...

CHEERS

Link naar reactie

@Dax

Dat is goedkoop in leer voor een nieuw... normaal moet dat bijna 800 euro kosten en eentje van een napolino of zoiets in die bekleding als dat van mij net geen 400... Dit komt van een ongevalletje en was nog in perfecte staat. Heb er 200 voor gegeven. Toevallig tegenaan gelopen toen ik bij een dealer eens binnen ging kijken en daar stond een totaal loss met 200km op de teller.

@RoflGTS

Dat footrack heb ik samen met knifeman besteld... ik denk dat ge die beter vraagt voor info daarover

Link naar reactie
@Nero, als echt een schone is nemen we die wel voorop mee :):):):):)

Stijve tepels voelen door je motopak heen, die klamme handjes die zich krampachtig om je middel proberen vast te klampen en dan zwijgen we nog over de venusheuvel...:)))

Geef mij maar achterop!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@Nero, als echt een schone is nemen we die wel voorop mee :):):):):)

Stijve tepels voelen door je motopak heen, die klamme handjes die zich krampachtig om je middel proberen vast te klampen en dan zwijgen we nog over de venusheuvel...:)))

quote]

Amai Nero, 't is lente bij u zeker?

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hoi,

En ik ben weer zeer tevreden :):):)...

IMG0003-M.jpg

IMG0001-L.jpg

@Roflgts... dat is binnen in de winkel maar ik kan daar nog niets over lossen want dat is een verrassing voor madam... volgende week misschien als den DIV mee wilt :):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...