Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitbreiding plastic population


RUSOR

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mij even beleefd voorstellen hier op dit leerrijke forum. Na jaren met verschillende motors te hebben rond gesnord door België en Europa... Jep toertochten maken en reizen met de motor is één van mijn favoriete bezigheden... bleven die Vespa's toch mijn ogen uit steken. Vooral de geschiedenis van de Vespa's vind ik boeiend. Liefst van al zou ik een oude GS hebben zoals mijn grootvader zaliger er ééntje had. Maar na diens dood is die Vespa verkocht en ik was toen nog te jong om er mee te mogen rijden. Nu na al die jaren toch beslist om mijn handtekening te zetten onder een bonnetje voor een Vespa GTS 300 super sport. De bedoeling is om er van te genieten en wat rond te kijken in de Vespa scene en ooit nog eens een oldtimer op de kop te tikken. Dit forum is toch al een goed begin geweest om de nodige info op te doen al dan niet met een kwinkslag. Hopelijk binnenkort tot in één of andere bocht

GRTS Danny

Link naar reactie

Welkom,Rusor

Veel plezier met Je GTS,Het is totaal anders,maar Oud&Nieuw rijden is allebei leuk!

Heb Ze beide staan,Maar vind het sleutelen soms leuker dan het rijden..

Rij voorzichtig en veel plezier...

Groet,AJ & Karin Rotterdam

Link naar reactie

Zo vandaag was het dan eindelijk zover...

In een typisch Belgisch weertje mijn nieuwe troetel naar huis gereden...

IMG0001-M.jpg

Dan thuis al die waarschuwingsstickers verwijderd en de Vespa for life sticker gekleefd

IMG0011-M.jpg

We kunnen gaan bollen... De grote zal wat meer op stal blijven staan denk ik... Die kleine lijkt mij nu al handiger hier in de buurt

GRTS Danny

Link naar reactie
die spiegeltjes als optie genomen ?

Jep... spiegeltjes,schermpje,akrapovic (maar die is nog onderweg) alarm, 12volt stekker.

En er zijn nog twee dingen die ik nog graag in kort zou willen maar die moeten van clasic racks komen... Heb ik toch wel zo'n schone zwarte hier op forum gezien die dat al geplaatst heeft :):):):) Ik zou die mens wel eens willen mailen of zelfs telefoneren daarover. Is dat mogelijk knifeman?

GRTS Danny

Link naar reactie

Hoi,

Het wordt een mooie kerst bij de RUSOR's... ..

IMG0093-L.jpg

En van een goede vriendin ook al iets mooi gekregen... Ze bewerkt glazen borden en heeft voor mij ook een bordje gemaakt om de aperitief hapjes op te leggen tijdens de feestdagen... Maar ik denk dat ik het aan de muur ga hangen :):):)

IMG0098-L.jpg

GRTS Danny

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ook ik heb jarenlang verschillende zware motoren gehad en hiermee heel wat afgetoerd tot ik een GTS 250 kocht!!!

Nooit liever met een machine gereden dan met mijn wesp, zou hem voor geen geld ter wereld meer willen missen.

Vorige zomer met passagier en bepakking voor 14 dagen naar Italie en terug gebold, over de Simplonpas en "die kleine" heeft zich geweerd als een echte krijger op de pas!

Alleen de pech gehad om op 2000 meter in panne te vallen (fabrieksfout benzinepomp, ondertussen opgelost).

Voor de rest is mijn Vespa een deel van mijn leven geworden en zal ik nooit meer een motor aankopen (tenzij een Ducati Monster oude generatie als extra speeltje :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...