Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitbreiding plastic population


RUSOR

Aanbevolen berichten

@Ruud

Was een zeer leuk verhaal om te lezen... Boeide mij zo dat ik dit ook een keer wil doen... waarschijnlijk ga ik mee naar Italie met Vespadiverso. Ben benieuwd wat dat gaat geven als verstockt motorreiziger op een scooter. Ben er eigenlijk al van overtuigd dat dit fun gaat zijn. Betrap mij er nu al op dat mijn BMW gemakkelijk op stal laat ten voordele van de Vespa. Spijtige is dat van je probleem met de bezinepomp onderweg. Maar als u een troost kan zijn vijf jaar geleden stond ik ook in panne met een R1200GSA die nog maar een paar maanden oud was. De bougies kregen ineens geen vonk meer door een mankement in de cpu... Ook fantastisch om dit mee te maken op verlof. Gelukkig in de heimat van BMW, Duitsland... Hier waren ze op de hoogte van die kinderziekten en hebben ze mij onmiddelijk gedepaneerd met stukken uit een motor die in de showroom stond. En dit allemaal nog op een zaterdag middag tegen sluitingstijd. Ben die dealer nog altijd dankbaar voor zijn snelle en correcte afhandeling. Heel dat probleem heeft me maar een halve dag van mijn verlof gekost.

GRTS Danny

Link naar reactie

ik was aangenaam verrast door de zitpositie op de Vespa op zo'n lange reis. Had eigenlijk wat rugproblemen verwacht maar dit was helemaal niet zo (heb wel niergordel gedragen). Het is inderdaad heel veel fun, ik vind het super niet meer te moeten schakelen. Het is ons (buiten die panne die ons meerdere dagen verlof kostte)zo bevallen dat we dit jaar terug naar Italie trekken met de wesp. Deze keer zal het naar Toscane gaan. Onderweg kregen we regelmatig de opgestoken duim (niet de middenvinger) van andere motorrijders en automobilisten. We waren wel heel blij dat we onze regenpakken bijhadden want onderweg in de Vogezen en op de Simplon bood het ons wat extra warmte. Ik tel in ieder geval al af naar komende zomer want rondsnorren met de Vespa in Italie is zowat het paradijs op aarde :-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hoi,

Vandaag een paar uur tijd gehad en van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat met de Vespa te gaan spelen. Even door de haven gereden en toevallig ook een fototoestel meegenomen...

IMG0007-L.jpg

IMG0031-L.jpg

IMG0032-L.jpg

Voor de liefhebbers van amateurfotookes vind je hier nog wat pics

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/VESPA-2012/RONDJE-HAVEN-VAN-ANTWERPEN/21211811_wtfpNf#!i=1688183114&k=2fSMBVF

GRTS Danny

Link naar reactie

Hoi Krikke

Alles goed man??? Stickers is niet zo mijn ding... Voor het goede doel wil ik wel even ééntje kleven maar als het voorbij is gaat die er meestal af... maar op mijn WC thuis dat volledig met Vespaprulletjes is aangekleed plakt nog steed de MFL sticker als dat een troost mag zijn :):):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

Alles goed! Vandaag(voor het belachelijk onweerachtig werd)ook een kort ritje met 't vrouwke gedaan richting Putte Kapellen. Vrij fris maar wel goe int zonneke!

Ps. stickers zijn mijn ding wel(had er 2 gekocht) maar heb hem toch van mijne bil gedaan..nu plakt em aan de binnenkant van mijn 'handschoenbakje' als herinnering ;-)

grtz!

Link naar reactie

Hoi,

Het Isola d'Elba team kan ik gerust stellen kwestie lawaai... De Acra is niet zo luidruchtig en valt binnen de normen. Maar we zullen daar wel opvallen denk ik :):):):) Ik kijk er al naar uit om samen de planning te bekijken. Gaat dik in orde komen... Zondag nog wat spulletjes monteren samen met Knifeman om mijn bagage te vastmaken.

@Nero gewoon den uwe houden man... koop zo'n plastieken voor uw vrouw... kunt ge altijd zeggen dat gij hem wel zult inrijden... ik dacht dat zo'n 100 000 km is bij zo'n plastieken:):):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

@Flyingpig... ons overschotjes van het varkensvlees kunnen wij tenminste proper in de ijskast zetten :):):):):):)

@Nero... dan moet ik tegen september nog wat oud ijzer vinden:):):):):)

Maar ben toch content en zeer enthousiast over die plastieken tupperware.

GRTS Danny

Link naar reactie

Zo terug even on topic... Gisteren bij Knifeman enkele spullen gaan ophalen die we besteld hadden bij clasic racks. De knife was zo vriendelijk om ze ook ineens te monteren...

De spullen...

IMG0039-L.jpg

Eerst die lelijke beugel eraf gehaald...

IMG0038-L.jpg

Dan het rekje gemonteerd...

IMG0041-M.jpg

Resultaat...

IMG0042-L.jpg

Dan tweede ronde...

IMG0043-L.jpg

Resultaat...

IMG0046-L.jpg

Bedankt Joris voor de goede service :):):):):) alleen de afterparty deed nog wat pijn van de morgen :):):):)

Link naar reactie
graag gedaan maat, de afterparty deed bij mij vooral zeer op de pot... die bad-woeff shotjes met tabasco in pikt toch aan den uitlaat ze

owkee...da's eigenlijk al net iets te veel info ;-)

toch nog 1 ding: wat zijn in godsnaam 'bad-woeff' shotjes??

Link naar reactie

toch nog 1 ding: wat zijn in godsnaam 'bad-woeff' shotjes??

Den Woef is een plaatselijk cafeetje... plezant daar... bad-woef is een straf brouwselke in een jeneverglaske... Maar Krikke we kunnen misschien eens afspreken om daar eens een pint te gaan pakken... leuk ritje van 50 60 km van bij ons

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...