Ga naar inhoud
Vespaforum.be

startprobleem


1969

Aanbevolen berichten

hallo,

mijn sprint start niet goed, ik choke en de nafte staat open maar er komt maar geen starten uit. Enkel als ik een beetje nafte rechtstreeks in de carbu doe start hij na 2x kicken. daarna geen enkel probleem en rijdt hij goed.staat hij daarna een uur stil krijg ik hem weer niet meer in gang. met de truc van de nafte in de carbu wel. Hoe krijg ik dit probleem opgelost?

Link naar reactie

Als je de naftkraan een tijdje open laat voor het starten (bij koudstart), maakt dit geen verschil of juist wel?

Als motor te weinig benzine moest krijgen zou de motor stotteren of inhouden bij volgas.

Is de bougie voldoende aangedraaid zodat er geen compressieverlies is langs daar. Anders de bougie eens vervangen. Kijk ook de kleur eens na van de bougie.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ nero,

inderdaad, ik heb mijn kraan opengezet en na 5 min eens geprobeerd. van de eerst kick was hij weg. wat moet ik nu doen om dit probleem voorgoed van de baan te krijgen? de carbu reinigen?

@gio,

de nafttank is proper, reeds gereinigd bij aankoop. de nafte loopt goed. ...

grtjs, Dimitri

Link naar reactie

Uw naftkraan 5 min open zetten voor ge vertrekt! :)))

Trek eens aan uwen naftdarm waar hij uit het fame komt, mogelijk is uw probleem dan opgelost. Als je de naftdarm in een lus kan trekken deze een beetje inkorten (cm'tje in één keer).

Groetjes, nero.

ps: kuis je stationaire sproeier ook eens uit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...