Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta FD vraagjes


Ignace

Aanbevolen berichten

ik kwam zonet ene lambretta FD tegen, even wat opgezocht en dat ding is best wel cool :) Wij hebben een meer dichtbij, en daarheen gaan met zo'n scooter, Heerlijk!

ik heb het trouwens over deze:

fd150_125.jpg

Wat kost zo'n ding? gemiddelde prijs?

ik las ook dat hij in 125 en 150 is uitgevoerd.

Die 150 gaat max 60 km/h. Is er misschien een mogelijk om bijvoorbleed een 200 cc hierop te monteren? of is het mechanisme compleet anders?

Greetings,

Ignace

Link naar reactie
ik kwam zonet ene lambretta FD tegen, even wat opgezocht en dat ding is best wel cool :) Wij hebben een meer dichtbij, en daarheen gaan met zo'n scooter, Heerlijk!

ik heb het trouwens over deze:

fd150_125.jpg

Wat kost zo'n ding? gemiddelde prijs?

ik las ook dat hij in 125 en 150 is uitgevoerd.

Die 150 gaat max 60 km/h. Is er misschien een mogelijk om bijvoorbleed een 200 cc hierop te monteren? of is het mechanisme compleet anders?

Greetings,

Ignace

Ignace, we spreken hier over een afgeleide van een model D, dus met cardanaandrijving, die zijn nooit gemaakt in 200cc. Enkel de kettingaangedreven LI blokken zijn in 200cc uitvoering gebouwd.

Link naar reactie

en je wil met zo'n ding echt niet harder dan 60km/h rijden hoor, dat kan ik je wel zeggen !

ik heb ooit met een Calessino 60 km/h gedaan, dat lijkt of het 120 km/u is

Link naar reactie

Di van ebay is perfect! Metalen laadbak, geen zichtbare roest op het eerste zicht..

1800 euro (WOW)

Maar hij staat de koop in 'tzuiden van frankrijk. Tussen Marseille en Cannes dusja, iets te ver vrees ik :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...