Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie VNA 1958


Driezza

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Als "Alfa-fan" had Designo natuurlijk direct door waar het om ging...

Mooi gedaan, is inderdaad een zeer meoilijk te spuiten kleur en bijspuiten is nog erger! De foto's zelf zijn ook zeer goed (D-slr shots?)

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Link naar reactie

Zoals ik je al zei per e-mail,veryyyy niceeeee!!!

Nu komt de leute eraan... ..

Vgr nico

Link naar reactie

Parelmoer kleuren zijn iets moeiliker te spuiten dan de standaard metalic kleuren omdat je vlugger wolkvorming ziet in de lak, een parelmoer kleur plaatselijk herstellen is niet moeilijk, maar gewoon niet doenbaar.

Je kan nooit hetzelfde effect krijgen bij een reparatie, je kan het wel zo goeg mogenlijk verdoezelen dat het praktisch niet opvalt.

btw die kleur is prachtig :)

OMG.JPG

Link naar reactie

kan ik van meespreken,maar bij mij gelukkig geen enkele fout.

Retouching is nog meer klote bij beschadiging van de lak.

Dries zal dat ook wel ondervinden.

Link naar reactie

@ renoretro: mijn Alfa was in die kleur dus ik weet welk gevoel het geeft wanneer je een krasje vangt. Gelukkig maar één keer meegemaakt.

@ vicious: reken 100 tot 150 Euro extra voor de verf en een paar uren extra werk van de carrossier om de onderlaag zo vlak mogelijk te krijgen want elk putje, krasje of bultje zie je mooi blinken door de reflectielaag in de lak.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Nog een update: de airbrush is klaar, enkel nog een paar lagen vernis over de tekeningen. Een aantal oude 45-toerenplaten stonden model voor de tekeningen. Verder werd ook nog een zijbil voorzien van gelijkaardige patronen.

173779713_703f4a51a3_o.jpg

Link naar reactie

of dat ze beginnen te draaien en eventueel ook spelen...lol

Prachtig dat iedereen zijn goesting mag doen hé.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...