Ga naar inhoud
Vespaforum.be

help, help, help


jooten

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds het begin van de zomervakantie ben een trotse bezitter van een Vespa 80cc electrostart. Ik heb mijn Vespa binnen gedaan voor controle in de Bredene. Daar hebben ze mij gezegd dat zij een andere remkabel, nieuwe remschoenen achteraan, een nieuw voorlicht nodig had. Ondertussen heb ik al verschillende keren mijn kilometerteller zelf moeten vastmaken. Helaas is dat de laatste maal niet meer gelukt. Ze hebben mij gevraagd om in september terug te komen voor de herstellingen. Ze gingen de onderdelen bestellen. Na telefonisch contact hadden ze de onderdelen nog niet binnen. Ze hadden ook teveel werk met enkele geaccidenteerde brommers. Momenteel moe van wachten en aan het rijden met een defecte kilometerteller. Mijn vraag is nu kan er mij iemand helpen. Kent er iemand een betrouwbare hersteller. Ik wil hier gerust aan meehelpen en zo ervaring opdoen. Liefst in West-Vlaanderen als dat kan. Met vriendelijke groeten, Jo

Link naar reactie

Dag Jo, hebben ze daar in Bredene al iets aan je vespa gadaan? Of enkel nagekeken? Remkabel kan je zelf vervangen als je ooit eentje van een fiets hebt vervangen. Voorlicht vervangen is ook geen probleem. Post hier eens juist wat er allemaal aan je vespa gedaan moet worden, dan kunnen we je hier op weg helpen. Liefst met foto's.

Link naar reactie

Hallo vespadiverso,

ze hebben de remkabel aangespannen en het spatbord vooraan vervangen. De technieker zei dat de remschoenen en kabel zeker moesten vervangen worden. Het licht kan ik inderdaad wel zelf, de kabel van de kilometerteller weet ik niet. Ik kan gerust foto's nemen als dit nodig is. Foto's van welke onderdelen moet ik nemen.

Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo iedereen,

Ik wil jullie van harte bedanken voor de hulp die jullie mij aangeboden hebben met mijn Vespaprobleem. Ik wil dan zeker Sixtus heel erg bedanken voor de hulp en de oplossingen ervan. Je bent een pracht van een mechanieker. Je weet als ik je eens kan helpen, dan roep je maar!!!

Mvg,

Jo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...