Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste Vespa, eerste post


jorno_be

Aanbevolen berichten

We hebben sinds vorige week onze eerste Vespa. Het werd een nieuwe PX 125, het model van toen we nog maar met een 50cc mochten rijden zeg maar... :)

Bij LambrettaFinder stond die te pronken in de nieuwe showroom en we waren eigenlijk direct verkocht!

Dankzij vele posts hier heb ik op tijd gelezen waar wel en niet te kopen. Een mens kan precies serieus spijt hebben achteraf als je dat allemaal te laat te weten komt...

Eerste kilometers roderen waren zeker en vast al de moeite, op naar de eerste keer volgas!

Gr

Jorn

vespa_side_sm.jpg

post-7665-13769187252142.jpg

Link naar reactie
Heb je die accessoires zelf geplaatst? Van welk merk zijn die? Ziet er alleszins supermooi uit!

Nee, stond aangekleed in de showroom. Onderdelen zijn van Vigano, de rekjes toch al zeker want daar kleeft een sticker op. De valbaren zijn niet gemarkeerd of ik heb erover gekeken...

Was eigenlijk aan't kijken voor een blauwe maar toen ik deze zo zag staan... :)

Link naar reactie

En valt de kwaliteit wat mee van de rekjes? Volgens mij zijn de zijbaren van Cuppini. Zie je een verschil in kwaliteit tussen de verschillende delen? Op foto ziet het er alvast super uit!

Link naar reactie

kan elke dag binnen staan en het materiaal van rekjes en valbaren ziet er voorlopig nog gewoon hetzelfde uit...

de rekjes sluiten heel stevig en zit een rubber bandje tussen de delen zodat je niet met een rammelkar de baan op moet. of ze ook effectief iets kunnen dragen heb ik nog niet getest :)

Link naar reactie
volgens mij hebbek u derstrak al zien rijden in reet, ge hebt uw voetje opgestoken, ik een handje, wss te laat... met ne zwart-bruin karokes buff of sjaal ?

Ik was het ni maar als ik het wel was geweest dan had ik waarschijnlijk ook ne voet gebruikt! De regio klopte alvast wel :)

Link naar reactie
volgens mij hebbek u derstrak al zien rijden in reet, ge hebt uw voetje opgestoken, ik een handje, wss te laat... met ne zwart-bruin karokes buff of sjaal ?

Voetje, handje,... Homo's!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...