vespadiverso Geplaatst: 2 september 2011 Delen Geplaatst: 2 september 2011 Beste, wie heeft er ervaring met de parmakit voor een px200? Heb al op het GSF gezocht, meer dan 32 blz in het Duits, en dit is juist niet mijn beste taal. Heb er voor en tegenstanders gevonden. Graag jullie mening. Link naar reactie
roufio Geplaatst: 2 september 2011 Delen Geplaatst: 2 september 2011 geniet nu eens van uw vakantie ,ipv hier op het forum te zitten schrijven -)) Link naar reactie
Dimitripx125 Geplaatst: 2 september 2011 Delen Geplaatst: 2 september 2011 Ik heb er één op mijn cosa 200 blok ( onder een GL 150 misa ) met een standaard uitlaat en een 22-tands koppeling .VEEL koppel ! , topsnelheid 100km/u op GPS , goed optrekken , MAAR ofwel staat alles nog niet op punt , ofwel scheelt er iets mee . De motor klappert bij een bepaald toerental . Ik kan niet rijden à 45 km/u in 3de versnelling of 65 km/u in 4de. Het klapperen treedt ook soms op als ik de gas toedraai . Als ik gas geef , of hogere of heel lage toeren rijdt >> geen probleem . Door de hoge compressie , is het wel zwaar aantrappen Link naar reactie
roufio Geplaatst: 2 september 2011 Delen Geplaatst: 2 september 2011 dit met een standaard uitlaatje , misschien eens overwegen om iets anders te steken van uitlaat , ik denk dat dit uw motorprestaties aanzienlijk zullen verbeteren.jl of zo iets groetjes Raf Link naar reactie
josse Geplaatst: 2 september 2011 Delen Geplaatst: 2 september 2011 Dat klapperen zou wel eens pingelen kunnen zijn ! Carbu goed afstellen, rijk genoeg, en vooral ontsteking juist zetten ! Doe je dat niet, dan ga je brokken krijgen. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 3 september 2011 Delen Geplaatst: 3 september 2011 Wist niet dat deze bestond, heb ook even opgezocht maar lijkt mij niet zo een extreme tuning cilinder Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.