Ga naar inhoud
Vespaforum.be

polini evo, of quattrini kit vraagje (iemand ervaring)


roufio

Aanbevolen berichten

heb wel interesse in die quattrini http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/Racing+Cylinder+QUATTRINI+_15044000

maar mijn huidig blokje heeft reed valve ,dr kit en 19mm carbu ,race krukas ,als ik de quattrini kit koop is daar dan al een reed valve bij of moet ik deze nog bijbestellen,o ja ik heb ook nog een hammerzombie uitlaat liggen , die zal daar wel op passen zeker ,welke carbu zou ik bij deze kit gebruiken ,

kan er eens iemand van een lijstje maken met alle nodige stukken die ik nodig heb voor die quattrini kit.

moet ik aan de kader aanpassingen doen ?

thanks raf

Link naar reactie

ik ga wel voor de quattrini m1l en ik denk dat de reed valve er bij zit hoor , klik even op de link

Link naar reactie

vertel arti-bella , wat is er zoal nodig dit wou ik weten

groetjes Raf

Link naar reactie

kdenk dat je met een m1l sowieso je carter moet aanpassen. Je moet raceonsteking hebben ( vespatronic) U clutch zal je andere moeten steken zoals een plc, minstens een 28 mm carbu erop. krukas moet je ook al voor de duurdere gaan. Vertanding kan je zelf wat kiezen. Best vraag je raad aan felice die heeft daar enorm veel ervaring mee.

Link naar reactie

tuurlijk moet je je carters bijdremelen.. carbu zou zelfs nog groter mogen, phbh 30, xl2 koppeling met versterkte veren kan mee tot 25pk, qua vertanding moet je zelf wat zien wat je wil; wheelies in elke vitesse, of max speed

Link naar reactie
is uwe 30pk blok ni rap genoeg Raf?? :-)

jawel , maar madam haar primavera moet ook uit de voeten kunnen hé.

Link naar reactie
kdenk dat je met een m1l sowieso je carter moet aanpassen. Je moet raceonsteking hebben ( vespatronic) U clutch zal je andere moeten steken zoals een plc, minstens een 28 mm carbu erop. krukas moet je ook al voor de duurdere gaan. Vertanding kan je zelf wat kiezen. Best vraag je raad aan felice die heeft daar enorm veel ervaring mee.

beste ik heb reeds een racekrukas zitten 20/20, welke clutch zou je aanraden en welke vertanding , ps ,deze dient niet om op cirquit te racen , maar om lekker vooruit te gaan ..kan de originele primavera vertanding blijven zitten of is dit niet te doen.µ

groetjes Raf

Link naar reactie

ikzelf ben zeer tevreden van de plc corsa clutch en vertanding ja ik rij die met 3.00 das 50cc vertanding waardoor ik gelijk zot optrek maar geen topsnelheid heb. Als je goed vooruit wil zou ik standaard of 2.54 nemen maar je moet dan wel rekening houden dat een opgevoerd blokje liever korte vertanding heeft. misschien dat een 2.86 vertanding wel iets is. Maar eerlijk gezegd moet je dat zelf maar testen wat jou het beste ligt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...