roufio Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 iemand ervaring met de nieuwe polini evo op een (primavera) http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/Racing+Cylinder+POLINI+EVO+_14002110 Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Voor die prijs heb je een quattrini m1 cilinder of een parmakit cilinder Link naar reactie
cee Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 cilinder zou naar't schijnt niet slecht zijn, de uitlaten van de EVO serie; zouden niet goed zijn Link naar reactie
roufio Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 heb wel interesse in die quattrini http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/Racing+Cylinder+QUATTRINI+_15044000 maar mijn huidig blokje heeft reed valve ,dr kit en 19mm carbu ,race krukas ,als ik de quattrini kit koop is daar dan al een reed valve bij of moet ik deze nog bijbestellen,o ja ik heb ook nog een hammerzombie uitlaat liggen , die zal daar wel op passen zeker ,welke carbu zou ik bij deze kit gebruiken , kan er eens iemand van een lijstje maken met alle nodige stukken die ik nodig heb voor die quattrini kit. moet ik aan de kader aanpassingen doen ? thanks raf Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Diene motor klinkt wel plots héél raar op da filmke...) Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Kijk naar setup van felice de zijne met de m1 motor dat is the shit =) Link naar reactie
roufio Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 heb liever een ander referentie hoor Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 daar zit geen reedvalve bij normaal bij die quattrini m1. Je kan deze makkelijk rijden met racekrukas 24mm carbu en polini reedvalve met vespatronic ignition en zirri silent Link naar reactie
roufio Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 ik ga wel voor de quattrini m1l en ik denk dat de reed valve er bij zit hoor , klik even op de link Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 AH ok zeer goede keuze, rij zelf ook met deze cilinder maar vergeet niet dat er een hoop geld in je motor zal kruipen om die kracht aan te kunnen. Mvg Link naar reactie
roufio Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 vertel arti-bella , wat is er zoal nodig dit wou ik weten groetjes Raf Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 kdenk dat je met een m1l sowieso je carter moet aanpassen. Je moet raceonsteking hebben ( vespatronic) U clutch zal je andere moeten steken zoals een plc, minstens een 28 mm carbu erop. krukas moet je ook al voor de duurdere gaan. Vertanding kan je zelf wat kiezen. Best vraag je raad aan felice die heeft daar enorm veel ervaring mee. Link naar reactie
cee Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 tuurlijk moet je je carters bijdremelen.. carbu zou zelfs nog groter mogen, phbh 30, xl2 koppeling met versterkte veren kan mee tot 25pk, qua vertanding moet je zelf wat zien wat je wil; wheelies in elke vitesse, of max speed Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 31 augustus 2011 Delen Geplaatst: 31 augustus 2011 @cee m1L is perfect rijdbaar met 28mm alleen rij ik met 34 xd Link naar reactie
Tirex Geplaatst: 31 augustus 2011 Delen Geplaatst: 31 augustus 2011 is uwe 30pk blok ni rap genoeg Raf?? :-) Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 31 augustus 2011 Delen Geplaatst: 31 augustus 2011 Als je quattrini gaat kan je altijd voor zoiets gaan -> Link naar reactie
roufio Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 is uwe 30pk blok ni rap genoeg Raf?? :-) jawel , maar madam haar primavera moet ook uit de voeten kunnen hé. Link naar reactie
roufio Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 kdenk dat je met een m1l sowieso je carter moet aanpassen. Je moet raceonsteking hebben ( vespatronic) U clutch zal je andere moeten steken zoals een plc, minstens een 28 mm carbu erop. krukas moet je ook al voor de duurdere gaan. Vertanding kan je zelf wat kiezen. Best vraag je raad aan felice die heeft daar enorm veel ervaring mee. beste ik heb reeds een racekrukas zitten 20/20, welke clutch zou je aanraden en welke vertanding , ps ,deze dient niet om op cirquit te racen , maar om lekker vooruit te gaan ..kan de originele primavera vertanding blijven zitten of is dit niet te doen.µ groetjes Raf Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 ikzelf ben zeer tevreden van de plc corsa clutch en vertanding ja ik rij die met 3.00 das 50cc vertanding waardoor ik gelijk zot optrek maar geen topsnelheid heb. Als je goed vooruit wil zou ik standaard of 2.54 nemen maar je moet dan wel rekening houden dat een opgevoerd blokje liever korte vertanding heeft. misschien dat een 2.86 vertanding wel iets is. Maar eerlijk gezegd moet je dat zelf maar testen wat jou het beste ligt. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Vergeet ook niet dat die motor zal zuipen gelijk zot. MIjne heeft 10km per liter Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Trouwens als je lekker wil vooruit gaan voor langere trips zou ik die m1L niet aanraden maar zou ik gaan voor zo een motortje -> Link naar reactie
Tirex Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 is uwe 30pk blok ni rap genoeg Raf?? :-) jawel , maar madam haar primavera moet ook uit de voeten kunnen hé. idd, moet u kunnen volgen he makker! :-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.