Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3x platte band op rij...


mjerome90

Aanbevolen berichten

Dag jongelui,

enkele maanden geleden heb ik de vespa van bluevespa overgekocht.

Na een maandje tijd had ik de eerste keer een platte achterband. Binnenband is toen vervangen.

Nu 2 weken geleden had ik het weer zitten, toen ik op de autostrade reed. Gelukkig heb ik me kunnen redden.

Vespa dan binnengedaan bij T factor bikes, binnen -en buitenband vervangen. Gisteren gehaald, juist de toer Merelbeke-Gent gedaan en hem hier thuis gezet.

Vandaag wou ik ermee wegrijden, guess what, achterband staat weer helemaal plat. Terwijl hij hier gewoon een nachtje in de gang stond.

Morgen telefoontje doen naar T factor.

Hebben jullie enig idee hoe het komt dat ik dit probleem steeds opnieuw heb?

Groetjes

Link naar reactie

Is er roest te zien aan je velgen (binnenkant)? Indien de velgen langs binnen geroest zijn dan kunnen de losse roestdeeltjes lekker gaan schuren tegen je binnenband met een platte band als gevolg.

Link naar reactie

Net gebeld met de mechanieker. Geloof wel in hun ervaring.

Hij zei dat alles nagegeken was (zowel nieuwe banden als velg). De 2e keer zat er effectief iets in (ik weet niet wat het de eerste keer was, Geert?).

Dus hij denkt dat er nu weer iets in zit. Da's dan wel enorm veel pech hebben, als ge tegen de Overpoort woont ligt er wel veel vuil op straat, maar 't verbaast me dat niemand dat hier in de buurt dan ook niet voorheeft.

Bon, weer manier zoeken om die Vespa tot daar te krijgen *zucht*

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...