Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgische vespa gs 150?


nero

Aanbevolen berichten

Ik kan een frame op de kop tikken van een vespa 150 gs. Er is echter één probleempje. Het framenummer staat niet onder de hendel voor de benzinekraan open te draaien, maar achteraan rechts ( van de voorkant van de vespa bekeken) in binnenkant van de garde boue. Er staat ook niet bv. -vst3- framenummer- maar slechts één getal uit 6 cijfers. De verkoper denkt dat het gaat over een in Belgie gemaakte scooter. Ik heb reeds bij scooterhelp gekeken bij serialnumbers maar bij gs noch bij gl wordt die plaats aan gegeven als een mogelijke plaats voor een serienummer. Heeft er iemand een idee wat voor frame dit zou kunnen zijn. Het lijkt mij identiek als een gs- frame (er is een gelijkrichter en plaats voor een batterij voorzien in het frame). Papieren zouden geen geen probleem zijn. Doe ik hier de koop van mijn leven of bega ik hier de flater van mijn leven? Groetjes, Nero.

Link naar reactie

De vraagprijs is wel iets hoger, maar het frame is nog in de originele kleur (zilvergrijs) gespoten, en er is nog geen spatje roest op! Een foto kan ik nog niet posten, maar ik heb zelf een gs 150, en op het eerste, en tweede zicht kon ik geen verschil opmerken tussen de twee frames.

Link naar reactie

Heb je enkel een frame? Als papieren geen probleem zouden zijn, heb je toch ook het serienummer, of vergis ik mij??

Belgische GS had ook volle velgen zoals de VS1-VS4, maar dan zonder de typische stervorm... Even kijken aan de benzinetank; Franse stickertjes?

Dan jeb je toch veel kans op ne GS gemaakt bij MISA in Brussel.

Kopen die handel

Link naar reactie

Alleen het frame en het stuur bestaan nog. De velgen, stuurstang, motor en zijbillen zijn verdwenen. Heeft er iemand op het forum een gs of ander model (eventueel van belgische makelij) waar het serienummer achteraan op de gardeboue staat en alleen uit een 6- tal cijfers bestaat (zonder typevermelding)?

Link naar reactie

Bedankt voor de reactie! Moesten er nog mensen zijn met een vespa waar het chasisnummer op die plaats staat, laat het mij alstublieft weten. Dit is voor mij belangrijk om te toch enige zekerheid te hebben dat het inderdaad om een gs 150 gaat. Na nieuwjaar kan ik een paar foto's nemen. Ik zal ze zeker (proberen te) posten. groeten, Pieter.

Link naar reactie

onze pa zijne gl daar staat zijn frame nr onder het handschoen kastje dus aan de andere zijde van de motor of deze uit 6 cijfers bestaat kan ik nu even niet controleren

maar deze vespa is zeker van belgische makelij want hij staat op 10" velgen

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...