designo Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Eindelijk gedaan met het monopolie van de UB23 carbu. Eindelijk een nieuwe carbu voor 65 euro. Oja, voor de puristen, 2 boutjes losmaken en het origineel kan erweer op. Link naar reactie
nero Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Kan je wat meer uitleg geven? Waar komt de luchtfilter/ lucht aanzuiging? Is er voldoende ruimte om de bil te plaatsen? Rijdt de vespa beter met zo'n carbu? Ziet er wel vet uit! Groetjes, nero. Link naar reactie
designo Geplaatst: 23 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2011 Hey Nero, kan nog niet veel zeggen, is nog in opbouw. Start van de eerste kick, met echte choke... Qua luchtfilter zijn er 3 mogelijkheden: oftewel de px/si24 carbu huis en filter maar dan sluit de kap waarschijnlijk niet, oftewel gewoon filter monteren maar dan moet je regelmatiger kuisen, oftewel zo'n speciale aanzuigrubber. Wat de gevolgen van de 6% smering gaan zijn voor de carbu kan ik niet inschatten... Vespatronic, SI24 carbu... bijna een PX Link naar reactie
nero Geplaatst: 23 juni 2011 Delen Geplaatst: 23 juni 2011 @Michele: ze rijden goed hé met vespatronic! ) Is het er eentje van de laatste (hogedruk cilinderkop en 105 hoofdsproeier)? Die rijden nòg beter... Heb me laten vertellen dat 4% mix ruim voldoende is met de betere (halfsyntethische) olie, maar dit heb ik nog niet durven uitproberen. Groetjes, nero. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.