Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA Happening ten voordele van kom op tegen kanker


Michael VDH

Aanbevolen berichten

Merci Francis voor de organisatie, was tof ritje...volgende keer een beenstrek, pintje drink en plaspauze halverwege en 't is perfect! Merci ook aan de wegkapiteins en Her band...

Schoon zangeresje met aangename stembanden...

Groeten, Bardi

Link naar reactie

Bedoelde dat het clipje zelf "diep menselijk drama" is??? Ik vond het nochtans ni slecht voor mijnen eerste keer...:)))

Dan is dienen ajuin natuurlijk héél toepasselijk. :)

Het was heel plezant om weer een "paar" oude bekenden tegen het lijf te lopen, heb me goed geamuseerd.

En zonder panne thuis geraakt, da's ook lang geleden!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Wel efkes vermist geweest hé Nero ;)))

Da kwam door die overdosis cola die ge mij toegediend hebt...:))

Bwa,... efkes in conclaaf gegaan op, of was het nu in de Putberg met François en ne mens kan der weer tegen.

Bennekik nu de enigste dat daar foto's heeft getrokken? Der waren daar precies geen plastieken vespa's, alleen blikken...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

En wat is de naam van deze club??? Want de begeleiding was dan wel vriendelijk genoeg om te vragen wat er scheelde...maar reed ondertussen gezellig door.En dan sta je daar,(in panne)... een koe links en een maisveld rechts in de middle f.cking of nergens. Jullie(de club uit Aalst,die de zogezegde begeleiding deed) krijgen van mij -10...

Link naar reactie

Ah ja, ik denk dat het een club is die voor 99,9% (nog) niet weet wat in panne vallen is. Volgens mij had de organisatie die mogelijkheid zelf niet ingecalculeerd.

Troost u, ge hebt dan toch het gezelschap gekregen van eerst 3 en nadien nog 2 knappe vespisten. :) En later kunt ge aan uw kleinkinderen vertellen van die keer da ge daar moederziel alleen in't veld stond zonder embreage.:)

Ge waart precies wel goed in uw gat gebeten, 'k kon bijna nie volgen met mijne 180. Vinnig beestje trouwens, uwe primavera!

Bedankt voor de cola achteraf!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Zeer plezant ritje!

Raar maar waar ben ik zonder naft gevallen..

Ook ni echt kunnen rekenen op hulp, buiten onwaarschijnlijk vriendelijke Aalstenaren die mijne vespa en mij tot aan het dichtsbijeijnde tankstation hebben getaxiet!

@xynia; stond je later, na de rit, weer ergens in panne ergens bij de cardoen?

Mvg Tijs

Link naar reactie

@xynia;@ Tijs; Sorry mensen, is inderdaad een gemis aan kennis en voorbereiding van het begeleiden van een grote groep vespisten.Maar wat wil je,we rijden allemaal met nen plastieken en die vallen niet zo snel ... in panne:).Als we nog eens zo een begeleiding aanvaarden zal over deze punten zeker eens onderhandeld moeten worden.

Lesje geleerd, btw de naam van onze club is Triangolo d'Oro.

groetjes,

François (gewoon lid)

Link naar reactie

@Tijs... Was ik inderdaad bij Cardoen...had geen panne hoor.Stond gewoon gezellig in de regen een telefoontje te plegen.

@Francois...plastiek of geen plastiek...het ging over een afgebroken koppelingskabel,kan toch iedereen overkomen!?

@Nero...Ik voelde me inderdaad wel vereerd door dat knap groepje mannelijke Vespisten,waarvoor 1000x mijn dank.

Nog even voor de duidelijkheid...om niet het negatieve,het positieve te laten overschaduwen.

GEWELDIG INITIATIEF EN VOOR HERHALING VATBAAR.

AAN ALLEN DIE DEZE EDITIE GEMIST HEBBEN.HOU JULLIE AGENDA BIJ DE HAND,WANT DEZE GEBEURTENIS IS DE MOEITE WAARD. 10/10

Link naar reactie
@ xynia En ge hebt nog sjans da Nero in de buurt was, of ge kon daar nog staan schilderen ;))

Heb alleen voor morele ondersteuning kunnen zorgen, de rest was al gefixt.:)

der is ook nog ne camera en ne laptop van Aalst.tv gestolen

Alé, weer ene van Ninof die toetreedt tot de beschaving...:))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...