Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA Happening ten voordele van kom op tegen kanker


Michael VDH

Aanbevolen berichten

12u - 14u: Vespaclubs verwelkoming + Homemade pizza lunch

15u: Start vesparit ten voordele van kom op tegen kanker (inschrijven ter plaatse: 10 euro)

16u: Aankomst Vespisti & Gelato / italian cream Coquino

17 u: Optreden Her-band

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Francis Meersseman

Lokatie: Vredeplein - Aalst

post-6165-13769185528489.jpg

Link naar reactie

Hey Tijs, wel in die 10 euro zit er een drankje. Het is meer een ritje tvv Kom op tegen Kanker. Ik weet dat dit misschien veel is maar ben al wat op kosten gejaagd door andere zaken. Ik hoop dat je dat ergens begrijpt. (Ik denk erover om t shirts te laten maken, misschien dan enkele verloten onder de deelnemers.. )

Dat drankje kan ook een Draeckenier zijn. Dit is een zeer lekkere tripel die gemaakt is door een vriend van mij. Er is een degustatie aanwezig!

Alleen daarvoor moet je beslist even afkomen.

Ik heb al veel goeie reacties ontvangen. Tot op het gezellige vredeplein! Indien nog vragen, of verzoeken francis.meersseman@telenet.be

Groeten!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

@JOEVESPA: we gaan proberen, maar van't weekend is (gelukkig) bij het starten mijn koppeling uiteen gevlogen. Alle veren er mooi uitgehaald en opnieuw alles gemonteerd. Heb wel gemerkt dat de koppelingsplaten en korf na 700km al serieus "ingesleten" zijn op de zijkanten. Heeft het te maken met het versleten schakelkruis, ik weet het niet meer...

Maar we proberen om toch te komen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
van't weekend is (gelukkig) bij het starten mijn koppeling uiteen gevlogen. Alle veren er mooi uitgehaald en opnieuw alles gemonteerd. Heb wel gemerkt dat de koppelingsplaten en korf na 700km al serieus "ingesleten" zijn op de zijkanten. Heeft het te maken met het versleten schakelkruis, ik weet het niet meer...

Gij hebt toch iets met koppelingen hé ;)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...