Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beenschildrand en Velgen Spuiten


Arnout

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou in de vakantie (die ik als 17-jarige nog altijd geniet :P ) enkele kleine veranderingen willen uitvoeren aan mijn PK50XL.

Ten eerste had ik graag in plaats van een grijsrubberen beenschildrand een chrome(kleurige) gehad. Nu vroeg ik me af of deze(http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/90501000/Legshield+trim+.aspx) een van goede kwaliteit was (hoe staat de kleur, en gaat de kleur eraf?). Of is het mogelijk om er een metalen op te plaatsen. En welk gereedschap zou ik daar dan voor nodig hebben.

Daarnaast zou ik mijn velgen (gebroken)wit willen spuiten (ik vind dat persoonlijk wel mooi staan. Maar ik heb nog nooit gespoten. Iemand tips?

Ik heb geen reservewiel, maar ben wel op zoek naar eentje. Moest iemand er een hebben liggen (liefst niet te ver van Leuven), mag je het altijd laten weten. Hij moet niet in super staat zijn, Het zou toch maar als 'decoratie' zijn ;)

Alvast bedankt!!

Arnout

Link naar reactie

ik heb nog wel een velg + band liggen..moet wel afgeschuurd en gespoten worden.

Kan die meebrengen tot in Herent als je wil.

voor dat kapje over de koplamp ; vermits uw lamp 135mm is,zal dat kapje van 140mm wel goed zijn...

Link naar reactie

de velg is goed geroest dus er is wat schuurwerk aan...15€ is goed.

Link naar reactie

ik heb ook nog 2 velgen liggen voor pk, moeten wel terug gespoten worden ;)

groeten

Cée

Link naar reactie
de velg is goed geroest dus er is wat schuurwerk aan...15€ is goed.

Ik wil nu niet moeilijk doen, maar is €15 niet wat veel als je in je volgende post ziet dat een nieuwe (gespoten in de kleur die hij wil) bij scootercenter maar €17,54 kost?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...