Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kickstart raakt de grond


augurk14

Aanbevolen berichten

het is niet omdat jij niet sneller durft of wil rijden dat het normaal is dat een px 125 blok maar 85 kan.

ipv te wachten op een aankomende beurs voor een nieuw slotje kan je dat niet veel eenvoudiger bioj de gekende online shops bestellen?

Volgens mij maken ze u blaaskes wijs

de officiele snelheid van een px 125 is 85 kmh (bron: http://vespaforum.be/fr/forum/topic/17514 ) dus snap ik niet wat uw probleem is hierover. En over het slotje: oorspronkelijk had ik gevraagd of hij, als ik een slotje koop, of hij het er op wilde opzetten. dit wilde hij graag doen als vriendendienst. Vervolgens stelde hij zelf voor een slotje te kopen. Waarop ik antwoordde: dat is ook goed voor mij. Er zit trouwens geen haast achter, ik wil gewoon het slotje zodat de vespa een meer origineel uiterlijk krijgt.

Ik dank je heel erg voor de bezorgdheid, maar het verschil is: ik ken die man, jij kent hem niet. Ik heb ondertussen al genoeg positief commentaar gehoord over hem van gemeenschappelijke kennissen, dus ik weet wat ik kan verwachten van hem, in tegenstelling tot u.

mij maakt ge geen "blaaskes" wijs

Groetjes Jérôme

Link naar reactie
mijn verwachting van een PX blok, of ik de mens nu zou kennen of niet, ligt toch hoger dan 85km/h... :)))

een 50cc kunt ge ook gemakkelijk 100 kmh laten gaan... ma toch is da nie de bedoeling. ma maakt nie uit, ik heb het ondertussen wel gehad met het forum. Heel erg bedankt voor alle hulp bij de vragen die ik had. ondertussen ben ik veel wijzer geworden in verband met vespa's, ma da constante negatieve commentaar ben ik beu.

Adios

Link naar reactie

het is precies alsof elke vraag die hier gesteld wordt rechtstreeks de grond ingeboord wordt. De mens mag niet meer zeggen wat ze zelf willen of ze worden afgemaakt alsof ze niets waard zijn.

weet je wie dit nog deed? HITLER met zijn companen!

jullie zijn niet meer dan een stelletje nazi's

Link naar reactie

Lothar Machtan, auteur en professor moderne geschiedenis aan de Universiteit van Bremen, zegt dat de leider van het Derde Rijk verwikkeld was in relaties die men tegenwoordig als homoseksueel zou omschrijven.

Hitler had verschillende homo-erotische vriendschappen in de jaren '20 en het leven van de dictator kan enkel begrepen worden als men rekening houdt met zijn homoseksuele voorkeur, zegt Machtan.

Link naar reactie
zeer bedankt domi, ik zal dit eens een andere keer controleren, wanneer ik meer tijd heb. En het is idd die blauwe van mario.

En als de betekenis van uitbalanceren is "in evenwicht brengen" dan is de band wel degelijk uitgebalanceerd. ook al betekend dit bij voertuigen normaal gezien iets anders...

Heb ook ne px van ne zekere Mario uit Genk.

Heb er nog ni echt geluk mee gehad.

Eerst motorschade en verkeerde motor er onder (zeer hoge kosten indien herstellen). Heb andere motor gekregen. Juiste type deze keer maar veer van piston gebroken en kleine kras in cilinder(gewone revisie kost).Uitleg was, ik haal ze in Italie maak ze op als hobby maar van de inwendige staat van de motor weet ik niets.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...