Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klaprozenrit


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

En het was een zalige rit. Complimenten aan de club. Echt zeer goede organisatie! Ik heb persoonlijk in de voormiddag wel koud gehad (maar niet zo danig dat ik het niet leuk vond), maar ik ben geleerd... voor volgend jaar een deftige broek kopen voor op de Vespa. Raar, maar onze kids vonden het weeral super! Jammer dat ik deze post niet vroeger gezien had, ander zou ik de aanwezigen van hier op het forum wel eens gezocht hebben ;). Trouwens Nero, ik denk dat mijn man een foto van jou heeft getrokken...

Was er iemand van jullie die tijdens de middagpauze binnen aan de haard zat? Ik vermoed van wel, want daar waren er in elk geval een deel die van Antwerpen waren...

Link naar reactie

De koffie was te straf en vooral te veel gesuikerd, het weer was bewolkt en koud. Maar...

De soep, hotdogs en wafeltjes waren overheerlijk.

De gedetailleerde uitleg van Pieter over het menselijk leed aan het front was treffend.

Maar het was vooral het samenzijn met vrienden en vriendinnen die me de koude deden vergeten evenals de gastvrijheid van Pieters ouders en vriendin.

Hartelijk dank voor de voortreffelijke organisatie en deze heerlijke dag!

Volgend jaar ben ik er weer bij!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Trouwens Nero, ik denk dat mijn man een foto van jou heeft getrokken...

Nie boven uw bed hangen hé, da brengt ongeluk!!! :)))

Waren jullie het koppel met dat meisje?

Chapeau voor haar om het een hele dag uit te houden achterop een vespa in dit gure weer. Hopelijk hebben de janetten haar en jullie niet teveel afgeschrikt.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Het was opnieuw een ongelofelijke dag. Om dit zomaar een "rit" te noemen, jaar-na-jaar-na-jaar, doet enigszins afbreuk aan deze dag, aan dit concept. Kameraderie is hier aan de orde. Bedankt Pieter & familie, bedankt alle aanwezigen, bedankt VCGL. Ci vediamo, Vespizzatevi !

Link naar reactie

Inderdaad een toffe rit,ook mijn dank aan Pieter en zijn ouders ed.

Der mogen wel meer benzinestations gebouwd worden daar in de streek,lol.

Gelukkig was Lievin der met een litertje naft om me te depanneren.

Meer dan een bak uit op de ganse rit! Nja economisch is de sprint niet echt lol.

Volgens bronnen tegen de 90 man ? (incl vrouwen)

Volgend jaar terug van de partij!!

Chapeau voor Pieter zou ik zeggen!

Veel leute (fun) gehad.

Marc,bedankt voor de foto-cd !

Je hebt nog eentje te goed man!!!

Vgr nico

Link naar reactie

Nero, neen, geen dochter. Wij waren het koppel met de 2 zoontjes (6 en 8 jaar). De kleinste zat bij mij (Gts sienna met kinderzitje), de oudste bij mijn man (gts zwart). Wij zijn in Houthulst doorgereden (hadden er toen toch al in totaal 100 km op zitten) en om nog helemaal terug naar Kortrijk te rijden en dan nog 50 km terug naar huis, zagen we niet zitten. Maar ineens waren we vanuit Houthulst toch rapper thuis dan verwacht, dus hadden we het geweten hadden we toch nog even mee gereden. Onze gastjes gaan nooit klagen hoor op de Vespa. We hebben eens een rit gedaan en hadden er toen in een namiddag (incl. van thuis tot op plaats afspraak) 210 km op zitten. Weet je wat ze vroegen toen we toen thuis kwamen? 'Jullie gaan ons morgen toch met de Vespa naar school brengen hé?'. En zagen en zagen om 'ook zo nen oude vespa die rap rijdt en veel lawaai maakt' (hiermee bedoelden ze de Vespa van 1 van de wegkapiteins, zo nen oude (sorry, weet niet welk type hoor) zwart met oranje letters op. Die zoefde altijd nogal luid voorbij, je zal wel weten welke ik bedoel ;). Tja, die 2 gastjes van ons zijn geboren Vespisten :D.

Link naar reactie

het was zeker super vandaag, in totaal +-220km op mijnen GL teller bij.

Pieter, bedankt voor de prachtige rit die je in elkaar hebt gestoken alsook dank aan je ouders voor de warme ontvangst in hun B&B en natuurlijk de verhalen aan de kerkhoven van de gesneuvelden van WO1.

@Nero: ge zijt echt een strandjanet en samen mee u vriendje Lievin is da nog erger, het droop eruit ;-))

Link naar reactie

Wederom prachtige foto's Marc.

Link naar reactie

@Sarah: zal Nico geweest zijn op zijn ratwesp.

@Wutsie: 'k heb een duister vermoeden dat ge da nie als compliment bedoeld...:))

@Marc&Donna: prachtige sfeerbeelden, wist niet dat ik een voorvader had die gesneuveld is in WO1.:)

@Michel: nie sjaloes worden hé DUDU! :)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hopelijk heb ik niet te veel mensen gestoord kwa lawaai van de wesp?..lol

Kunnen ook niet al dezelfde sounds zijn ook hé ;)

Vgr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...