Pepone Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Heb 6 maanden geleden een vario van malossi geplaatst en was er tot nu zeer tevreden over!( gewichtjes om en om geplaatst ) Vandaag heb ik een Leovince 4road geplaatst zou ik de combinatie moeten veranderen van de gewichtjes om sneller te gaan?? Bedankt alvast voor de reacties Link naar reactie
mgent Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Een Gts met Leovince gaat niet sneller. Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 het is goed mogelijk dat je beter terug de orginele vario zet, nu je een andere uitlaat hebt, is even proberen en teste, verander anders je trekveertjes(3) of drukveer ook eens voor een betere verhouding grtz Link naar reactie
les Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Als ge gewichtjes om en om monteerd dan kunt ge zo even verder maar ik zou dan zo rap mogelijk dat totaal gewicht van die 6 gewichtjes samentellen en dat weer delen door 6. dan koopt ge 6 dezelfde gewichtjes en monteerd deze. waarom vraagt ge u af ? wel als ge 3 zware en 3 lichtere gewichtjes hebt gaan de zwaardere sneller sijten als de lichtere wat een onstabiele vario met zich mee brengt. Link naar reactie
Pepone Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2011 @ Les da is wel een goeie tip da moet ik me toch eens bekijken thnx. @ Didier ja was ook zowiezo ook eens vanplan om die originele terug te zetten. Maar jongens ben tevreden zoals hij nu gaat hij MOET nie sneller bollen hij MAG sneller bollen,in eerste instantie heb ik die pijp gezet voor het geluid! Maar als hij ietske sneller gaat is da toch mooi meegenomen nie Link naar reactie
Smurf Geplaatst: 27 maart 2011 Delen Geplaatst: 27 maart 2011 Hierbij het powerdiagram voor de LeoVince 4Road op een GTS 300ie Powerdiagram 4Road Link naar reactie
ePit Geplaatst: 29 maart 2011 Delen Geplaatst: 29 maart 2011 Ik denk dat het diagram van LeoVince verstuurd door Smurf genoeg zegt. Er is een zeer kleine vermogenswinst (max. 5%) en het snelheidsdiagram is eigenlijk niet verschillend. Je zet dus geen andere uitlaat voor meer snelheid: enkel voor de looks en het geluid... Link naar reactie
Pepone Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2011 Epit hij staat er nu al een tijdje op en tis idd zoals ge vermeld!Ben nu van mijn kruimeldief geluid verlost en wil niks anders meer... zaaaaalig da geluid!! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 maart 2011 Delen Geplaatst: 29 maart 2011 awel ik vind da schandalig, al die herriepijpen op moderne vespas ! Link naar reactie
elcolonel Geplaatst: 29 maart 2011 Delen Geplaatst: 29 maart 2011 @Joene: Ik prot nochtans met veel laweit door uw straat, gts 300 super sport met Akra, haha beter dan uw tweetakt geschreeuw, aiai nu gaat er respons komen.-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 maart 2011 Delen Geplaatst: 29 maart 2011 Pff, mijne vuvuzela maakt zelfs een mooier geluid dan een GTS 300 super sport met watte ? ;-) Link naar reactie
ToonR Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 @joene; Met de Zotste pijp voor een moderne Vespa! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.