Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Leovince 4road


Pepone

Aanbevolen berichten

Heb 6 maanden geleden een vario van malossi geplaatst en was er tot nu zeer tevreden over!( gewichtjes om en om geplaatst )

Vandaag heb ik een Leovince 4road geplaatst zou ik de combinatie moeten veranderen van de gewichtjes om sneller te gaan??

Bedankt alvast voor de reacties

Link naar reactie

het is goed mogelijk dat je beter terug de orginele vario zet, nu je een andere uitlaat hebt, is even proberen en teste, verander anders je trekveertjes(3) of drukveer ook eens voor een betere verhouding

grtz

Link naar reactie

Als ge gewichtjes om en om monteerd dan kunt ge zo even verder maar ik zou dan zo rap mogelijk dat totaal gewicht van die 6 gewichtjes samentellen en dat weer delen door 6.

dan koopt ge 6 dezelfde gewichtjes en monteerd deze.

waarom vraagt ge u af ?

wel als ge 3 zware en 3 lichtere gewichtjes hebt gaan de zwaardere sneller sijten als de lichtere wat een onstabiele vario met zich mee brengt.

Link naar reactie

@ Les da is wel een goeie tip da moet ik me toch eens bekijken thnx.

@ Didier ja was ook zowiezo ook eens vanplan om die originele terug te zetten.

Maar jongens ben tevreden zoals hij nu gaat hij MOET nie sneller bollen hij MAG sneller bollen,in eerste instantie heb ik die pijp gezet voor het geluid!

Maar als hij ietske sneller gaat is da toch mooi meegenomen nie ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik denk dat het diagram van LeoVince verstuurd door Smurf genoeg zegt. Er is een zeer kleine vermogenswinst (max. 5%) en het snelheidsdiagram is eigenlijk niet verschillend.

Je zet dus geen andere uitlaat voor meer snelheid: enkel voor de looks en het geluid...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...