Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA Vaartlandrit 26 juni 2011


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

De uitbater van de tussenstop, waarvan ik de naam/lokatie natuurlijk niet zal verklappen, heeft me verteld dat ze op de charme van de Vespaliebers zal inwerken, wat dat ook moge betekenen. De lokale slager heeft ook spontaan zijn medewerking aangeboden, maar ik weet er het fijne niet van... Benieuwd naar wat komen zal...

Link naar reactie

zit nog steeds te twijfelen twee mooie ritten op dezelfde dag is altijd een beetje kloten hé

in ieder geval zullen ze allebei mooi weer hebben, iemand een idee hoe laat we terug in willebroek zouden zijn ?

ik neem aan dat de aankomst net zo is als de andere jaren ?

Link naar reactie

Ronny, we vertrekken te 13u of ietsje later en we willen net zoals vorig jaar tegen 16u of zelfs iets vroeger terug in Klein-Willebroek aankomen. Geen eindeloze rit waarbij het sociale ontbreekt en de rit te lang wordt.

Link naar reactie

Hallo,leuk om de scooter's van jullie gezien te hebben...

Volgende keer als wij weer komen dan op de Vespa's,nemen we een hotel of Bed&Breakfast in de buurt,Tis voor ons net even te ver voor een dag op de Scoot!

@Nero,Leuk kennis gemaakt te hebben,

Groet,AJ&Kaar...

Link naar reactie

Dat ik dat nog mag meemaken, zo'n 200km op een GS150 zonder in panne te vallen!!! :)))

Leuke rit en dito volk, meer moet dat niet zijn.

AJ en Karin: het doet altijd even raar om iemand van het forum (zeker van over landsgrens) in real life te ontmoeten, maar het was (te) kort maar aangenaam! Hopelijk krijgen jullie opnieuw zin om de "projectjes" af te werken.

Het enige minpunt van de rit was dat... er niemand zijn teensletsen aan had, foei!

Bedankt Kevin&co voor de goede ontvangst, de bouletten en de jenever (de volgende keer misschien ook water voorzien voor de dorstigen).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...