Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie vba


oscario

Aanbevolen berichten

...die vandaag voor het eerst weer heeft gereden

Zonder zadel? Da moet plezant geweest zijn.:))

Ziet er in het donker niet slecht uit.

Wedden dat dienen "abarth" vervangen wordt na de eerste bochtige rit?

Groetjes, nero.

edit: had het zadel niet gezien in het halfdonker.

vba3.jpg

Link naar reactie

vba loopt goed lekt alleen benzine als hij een tijdje staat.

iemand een idee duurt dus even voordat hij gaat lekken(en de atmosfeer in mijn kroeg verziekt)

iemand een idee?

pakkingen vervangen benzine kraan is nieuw

gr oscar

Link naar reactie

Ik heb het al voorgehad dat ik de benzinekraan niet 100% recht in de tank had vastgeschroefd, waardoor het hendeltje om benzinekraan te bedienen dus een beetje wrong aan de kraan. Telkens ik die kraan dicht zette lekte ze een beetje. Misschien heb je ook dat veertje dat het ronddraaiende gedeelte van de kraan tegen de kraan druk niet genoeg aangespannen, of gewoon de benzine kraan niet goed genoeg aangespannen tov de tank.

Het kan natuurlijk ook vanuit het carbuhuis komen.

Gewoon alles wat met de toevoer van de benzine te maken heeft eens aflopen.

Succes

Voor de rest een mooie restauratie!, wel idd oppassen in de bochtjes met die uitlaat.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

mooie restauratie.

Voor je probleem met je benzinekraan, heb ik niet hetzelfde aan de hand met mijne VBB.

Voor de winter had ik een nieuw kraantje geplaatst. Blijkbaar iets te hard aangedraaid, zodat de rubber aan de onderzijde van de tank gebarsten was. Dan weer maar een nieuw gehaald en gemonteerd.

Enkele weken later, terug een lekje bij stilstand. Blijkbaar 1 van die 2 kleine schroefjes los gekomen en niet meer erin te krijgen. Dus wéér een nieuw kraantje. Nu toch maar even kijken voor het kraantje helemaal 100% te plaatsen.

En idd een kraantje van 10euro, kan in mijn ogen ook niet veel kwaliteit zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...