Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aankoop advies GL-X 1963 - mag gesloten worden


George Bertram

Aanbevolen berichten

Het is geen koopje, maar wel een coorecte prijs, zeker als je weet dat je voor een curry minstens evenveel betaalt.

Let op eventuele roest (beenschild vooraan, bevestiging motor/achterveer, binnenkant benzinetank,...) maar het ziet er een heel nette vespa uit.

Kwaliteit van de paintjob, start de motor vrij vlot koud, slipt de koppeling niet door, rijdt de vespa vlot en schiet hij niet uit vitesse bij het schakelen, is de vering nog in goede staat,...

De staat van de banden als je budget heel krap is, kan ook belangrijk zijn.

Idd een testrit maken voor je beslist.

Succes, nero.

Link naar reactie

Hoi,Die kleur!!!

Zou zeker over de prijs gaan praten,Spuiten kost je 600a700,-...

Hier in NL. verkoop hij de Scoot niet voor dat geld!

Groet,AJ

Link naar reactie

Ja ik weet het: de kleur doet aan iets oosters denken. Wat aanvullende info (framenummer enz) en foto's gevraagd, maar ik moet maar langskomen als ik interesse heb. Het zou ook niet om een vraagprijs gaan, maar een vaste prijs. Nu is de afstand van Hulst (Z.Vl) naar Wormerveer niet van dien aard (ong. 270 km) om eens lekker weg te zijn. Dat kost godsamme een hele dag.

Ik wacht wel even af... Het is ook niet dat ik NU een GL moet hebben; willen wel :)

Link naar reactie

Hai,T.

Hoe gaat het met de "Projecten"?

Hier nog steeds wat rustig...

Heb wel toffe uitlaat voor Kaar der GSX,Remus Powercoone,

Kuip enzo ligt bij de spuiter,als klaar is zal wel mailen...

Heb verder alle onderdelen,je hoort het wel...

Greets,AJ

Link naar reactie

Afgelopen weeekend wat detailfoto's gehad van de eigenaar. Dan wordt toch duidelijk dat het eerste zicht netjes is, maar bij detail het toch al veel minder wordt. Er moet meer dan een goede poetsbeurt gedaan worden om de scoot weer zo deftig te krijgen dan ik wil; dus strippen, schuren, spuiten (en dat was uiteindelijk toch nodig met het aziatisch pallet aan kleuren)en terug opbouwen.

Ik laat de scoot passeren; misschien iemand anders interesse. Overigens is de prijs Echt een vaste prijs.

Voor mij mag de topic gesloten worden.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...