Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Classicscooter Limburg Eksel


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Weet er iemand wat er aan de hand is met deze zaak? Blijkbaar al dicht van 6 november en een collega van mij krijgt zelfs geen mails terug of de telefoon wordt niet meer opgenemen. Hij is tot bij Levi gereden, maar de winkel ziet er verlaten en leeggehaald uit, op 4 vespa's en wat onderdelen na.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

beste mensen,

ik sven eigenaar van SDN SCOOTERSHOP

laat weten dat iedereen die een LML gekocht heeft bij classicscooter bij mij verder terecht kan

u garantie blijft gewoon door lopen.(mits voorleg van originele factuur).

wie mij nog niet kent we zijn al 13 jaar bezig met vespa voornamelijk oldtimers

betreffende LML we waren de eerste verdeler in limburg (3.5jaar lml verdeler)en zijn nu terug enige verdeler.

we gaan begin volgend jaar een 2de vesteging openen in noord limburg zodat we u in heel limburg kunnen van dienst zijn.

betreffende een classic scooter rit die gaan we volgend jaar organiseren maar niet op 1 mei het zal iets later zijn.

wie nog vragen heeft kan mij bereiken

via mail sven.de.nies@telenet.be of 0486/757135 ik of mijn medewerkers zullen u altijd te woord staan

www.sdnscootershop.be

Link naar reactie

neen, is niet rond geraakt dank zijn moeder is alles afgesprongen.

classicscooter limburg bestaat vanaf heden niet meer kijk maar op de site van lml scooter www.lmlscooter.be

ze zijn uit de lijst geschrapt. wij hebben nu voor heel limburg het dealer schap van lml.

wij gaan op een andere locatie openen waarschijnlijk in februari.

als je iets moet hebben kan je nu bij ons in stevoort terecht of via de website kan je ook bestellen.

de LML die er nog stonden staan nu bij ons en worden aan een scherpe prijs verkocht.

we hebben op 11 december een stock verkoop van deze LML dus wie een koopje wil doen op 11/12/2010 kan het voor een keer (onder toelating van classicscooter bvba Jan)

Link naar reactie

@ Sven, Dan denk ik dat dat daar is waar ik bedoel, let héél goed op daar(als het daar toch is dat ik bedoel), in dat bochtje zijn er al veel op hun gezicht gegaan en anderen met de auto als serieus geschoven, er is iets aan die bocht waardoor het daar extreem glad is en zéker als het regent(!!).

hier zijn de coördinaten van het pand dat ik bedoel op Google maps : 51.098267,5.516381

Link naar reactie
Ik vind het HOOGSTE tijd dat er een Classicscooter en/of SDN Scootershop in Antwerpen komt! Ik versta niet dat dit nog altijd niet zo is :(

Wie houd u tegen Tom?

onder franchise sdn scootershop geen probleem

Link naar reactie
Ik vind het HOOGSTE tijd dat er een Classicscooter en/of SDN Scootershop in Antwerpen komt! Ik versta niet dat dit nog altijd niet zo is :(

Wie houd u tegen Tom?

Niemand, is eerder de kennis die ontbreekt...Maar met jou erbij Bruno kan het niet mislukken !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...