Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Neco Abruzzi: Not done?


Steven_K

Aanbevolen berichten

iemand die ik ken heeft er twee, een 50cc waarvan 't kader letterlijk in 2 is gebroken en een 125cc die in de werkplaatst staat omdat de ECU wss om zeep is. Wisselstukken zijn ondertussen een vraagteken omdat ze al 2 jaar niet mer in productie zijn.

Link naar reactie

Wat een gelul hier Neco vergelijken met Vespa, ze moesten beschaamd zijn. Als ge gene Vespa kunt betalen koopt u dan ne Neco en geniet er van zolang het duurt maar komt niet te dicht in mijn buurt rijden met uwen brol. En ja ik ben er zo enen braaf maar mij niet uitdagen hé. Voor 2300€ koopt ge al een deftige PX dacht ik, uwen Neco die ligt binnen 10 jaar op de schroothoop en die PX daar gaan ze geld voor geven. 

 

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
16 hours ago, Wilby said:

Wat een gelul hier Neco vergelijken met Vespa, ze moesten beschaamd zijn. Als ge gene Vespa kunt betalen koopt u dan ne Neco en geniet er van zolang het duurt maar komt niet te dicht in mijn buurt rijden met uwen brol. En ja ik ben er zo enen braaf maar mij niet uitdagen hé. Voor 2300€ koopt ge al een deftige PX dacht ik, uwen Neco die ligt binnen 10 jaar op de schroothoop en die PX daar gaan ze geld voor geven. 

 

Wilby, mijn post hier kwam als waarschuwing omdat er regelmatig van die Neco's tweedehands aangeboden worden op tweedehands/ebay/....  en sommigen mischien geneigt zouden zijn te vallen voor de charme van het tijdloos ontwerp...

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Ik rij nu 4 maand met een neco Borgia. 2de hands aangekocht met 1500 km.

Op normaal tijd de olie vervangen.

Lekte olie een paar druppeltjes

maar nu niet normaal.

kan nu de motor voledig open doen en kijken waar het probleem is.

Rond de cilinder lekt hij het meest.

En ikheb al veel moto s gehad 

Nooit problemen gekend.

Maar deze neco rijd goed maar olie lekkage.

 

 

 

Lekt olie  tot en met 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...