Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Graag jullie mening. Piston schade


yakuza

Aanbevolen berichten

2dhands PX blokje opzoeken is misschien best te overwegen, heb je gelijk alle beschadigde onderdelen vervangen. Je hebt wel pech met je blok; 1 en ander hoort er bij zo'n jonge PX niet zo uit te zien.

Link naar reactie

Kga hem voorlopig op kapaza zetten tot ik oplossing heb gevonden, en geld... :-(

Bedrag dat ik hem heb betaald maand of 2 geleden.

Word hem verkocht intussen kan ik uizien naar een andere.

Word hij niet verkocht heb ik wa tijd om rond te zien naar oplossing maar niks doen,...

Link naar reactie

Héhéhéhééhéhéhééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé Stel je voor: €2200 voor een Vespa die langs geen kanten rijdt en een motorblokje dat waarschijnlijk naar de vaantjes is, ge moet maar durven. En natuurlijk dat ik zo reageer, wat had je nu anders verwacht. Dit is eigenlijk een kader dat je aanbiedt met alles behalve een draaiend blokje, dan is dat overdreven veel geld (roest of geen roest). Ronduit schandalig!

Voor minder geld heb je hier een matzwarte PX200 die tiptop in orde is!

Link naar reactie
Na dit korte intermezzo: gewoon verder sleutelen. Je gaat hoe dan ook flink verlies lijden op die scoot, dus oplappen, cruisen, ding nooit verkopen en niet meer aan denken.

Awel hier kan ik vrede mee nemen. Maar ge moet ne motor vinden he.

1 Betaalbaar

2 Betrouwbaar.

Link naar reactie

Een nieuw LML blokje geen optie (kan al vanaf €900 of meer, afhankelijk van wat je wil)

http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/78005700/Engine+LML+P125XPX125E.aspx

http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=289398251793152&target=productdetail&category1=C%3AC_V%3AC_V_VNX1T&category2=CAT

Of een gereviseerd blokje voor minder geld (eens horen bij lambrettafinder of anderen, zie linkpagina op forum)

Link naar reactie

dan had jij beter moeten weten toen je die ketel kocht voor 2200€, nietwaar?

ik denk dat er hier voorstellen à volonté worden gegeven maar geen enkel gaat ooit naar je zin zijn zijn denk ik... ze kosten namelijk allemaal redelijk wat geld.

héhéhééé, maar een brakke scoot verkopen voor 2200€, dat ga je toch niet doen hé?

Link naar reactie

Dude: dat is een onrealistische voorstelling van zaken (waarom verbaasd me dat nou niet) - jij kunt alleen redden wat er te redden valt dus niks niet 2200 + 900... voor 900 euro heb je een rijdende scoot, nu heb je schroot. Lijkt mij een koopje!

Slegers in Hamont staat met een aantal blokken op Kapaza, onder andere PX blokken - bedenk dat bij een ander 2dehands blok de kans net zo groot is dat het een miskoop kan zijn.

Link naar reactie
Dude: dat is een onrealistische voorstelling van zaken (waarom verbaasd me dat nou niet) - jij kunt alleen redden wat er te redden valt dus niks niet 2200 + 900... voor 900 euro heb je een rijdende scoot, nu heb je schroot. Lijkt mij een koopje!

Slegers in Hamont staat met een aantal blokken op Kapaza, onder andere PX blokken - bedenk dat bij een ander 2dehands blok de kans net zo groot is dat het een miskoop kan zijn.

Onrealistisch, misschien wel ja.

En als ik het aan de kenners mag vragen, Is dat degelijk LML blok?

Link naar reactie

Misschien... Je kunt die 2200 maar 1 keer uitgeven en dat heb je niet in de showroom gedaan. Ik zie je aankomen bij een Piaggio dealer: hier is mijn PX wrak en 900 euro, doe mij maar een LML :)

Als je voor minder dan een LML een gereviseerd PX blok kunt scoren, wellicht met inruil van je oude blok zou ik dat geloof ik doen. SDN knapt ook nog wel eens een blokje op.

Link naar reactie

gooi toch gewoon alles wat brak is uit die motor en vervang het ineens... zoals MR160 zegt, het is niet een optelsom, maar redden wat er te redden valt. geef die blok een volledige revisie en beschouw je extra kosten als een harde en dure leerschool.

als je dan nog dezelfde passie hebt voor je Vespa als voorheen kan je er nog jaren plezier aan beleven!

Link naar reactie
gooi toch gewoon alles wat brak is uit die motor en vervang het ineens... zoals MR160 zegt, het is niet een optelsom, maar redden wat er te redden valt. geef die blok een volledige revisie en beschouw je extra kosten als een harde en dure leerschool.

als je dan nog dezelfde passie hebt voor je Vespa als voorheen kan je er nog jaren plezier aan beleven!

Alles vervangen?

Dan zit er niets anders op om een andere motor er onder te hangen.

Voor de prijs van de onderdelen heb ik idd bijna een gereviseerde of nieuwe.

Link naar reactie
pffff...

zoals ik al zei, het zal nooit goed zijn voor u denk ik.

Lezen Fajes lezen .

Raad van de expert. ERIX,... .. is een nieuw LML blokje geen optie,...

Waar de fuck kom jij nu mee af.tzal nooit goed zijn voor u.

Ik volg de raad en toch zalt nooit goed zijn?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...