Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA S 125


L-T

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoeveel kilo's een vespa S 125 (die ongeveer 110 kg weegt) kan transporteren? Moet men aannemen dat hoe zwaarder een vespa weegt, hoe meer gewicht hij kan verdragen? Cf. een GTS 125 weegt ongeveer 140 kg.

Dank voor een bericht voor een kandidaat koper

Link naar reactie

S en LX zijn naar mijn mening crossmachinetjes maar niet zo baanvast. Leent wel tot een agressievere rijstijl en plezanter gevoel, vind ik... is ook sneller weg dan een GTS. Is leuk om met zijn 2-en door de straatjes te scheuren.. 't zou misschien wel een moeilijke keuze kunnen zijn maar ik zou de mijne niet wegdoen voor een S of LX...

Link naar reactie

ik vind de s met de rechthoekige koplamp gewoon geweldig qua look. rijden doet het beestje ook wel best agressief en vertrekt als en raket aan het rood licht. Het hangt er vanaf wat ge er met ermee wil doen.

Link naar reactie

idd, voor snelle ritjes door de stad voor de fun is de s perfect.

Zelf ben ik voorstander van de gts , gezien ik niet in een stad woon, maar op de buiten waardoor dat ik vaker lange afstanden doe en gts is veel comfortebeler (zeker met2) .

samenvatting, s is een city crosser en de gts ne tourer.

Link naar reactie

Wij hebben ze alle 2,Beide echt te gek!

S125 voor mijn vriendin,

Later heb ik de 300 SS gekocht,Diep in mijn hart vind ik de S mooier,leuker,liever...

Vooral omdat de scoot. veel weg heb van de V50,Vooral in het wit,met 4kanten koplamp/streepje op zadel/,ect.

Vond de S al erg snel,maar sinds op de GTS rij, lijkt wel als de rem blijft hangen van de S met optrekken...

Zou niet weten als ik keuze moet maken,

Greets, AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...