peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Weet iemand een website waar ik kant en klare vesparoutes kan afhalen. niet zozeer om op de gps te installeren, maar gewoon in papieren vorm. Liefst voor limburg. Ik heb sinds een tweetal maanden een LML 125 gekocht (helemaal gevespalised), maar na een paar maand ontbreekt de inspiratie om mooie routes te vinden. greetz Peter Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 nu al????? Van waar ben je? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 gevespalised ????????? explain ? pictures ? Link naar reactie
peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Ja ik wil echt wel zo ne hele namiddag rondrijden, maar niet op grote wegen. liefst de fiets-asfaltwegjes. Ik ben van Stevoort (Hasselt). Link naar reactie
peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 gevespalised betekend dat ik alle originele logo's erop staan heb. Star, LML, is vervangen door Vespa, Piaggio. ook op de beide billen heb ik een kleefstrook in finishvlagmotief. pinkertjes zijn in oranje ipv int wit enzo :-) bij 3500 km ga ik ook een sito-plus uitlaat monteren. hij trekt toch iets te min op vind ik. Welke heb jij? Link naar reactie
isabel10 Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 @peter...aansluiten bij een limburgse vespaclub en je bent alle weken aan't bollen over limburgse wegen. ciao... Link naar reactie
sindo Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 gevespalised betekend dat ik alle originele logo's erop staan heb. Star, LML, is vervangen door Vespa, Piaggio. ook op de beide billen heb ik een kleefstrook in finishvlagmotief. pinkertjes zijn in oranje ipv int wit enzo :-) Snap ik niet, rijdt het dan beter? Dat je de logo's eraf haalt tot daar aan toe, als ge u er dan toch voor schaamt om met een LML te rijden, maar Vespa logo's in de plaats... .? waarom koop je het dan? Link naar reactie
peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 @Sindo: omdat een LML 1000 euro goedkoper is natuurlijk! + hij is nieuw! geen oude px-motoren waar je mee in panne valt enzo. ik wist niet dat als je een LML ombouwt naar vespa je scheef bekeken werd? Link naar reactie
peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 @Joene: een lml ts? wat is dat? ik ken er nog niet zoveel van :-) Link naar reactie
sindo Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 @Sindo: omdat een LML 1000 euro goedkoper is natuurlijk! + hij is nieuw! geen oude px-motoren waar je mee in panne valt enzo. ik wist niet dat als je een LML ombouwt naar vespa je scheef bekeken werd? Peter, ik bekijk niemand scheef, maar je zegt ombouwen, is gewoon andere stickertjes. wat is er nu mis om met een LML logo rond te rijden als je een LML hebt, wie heeft er eigenlijk een probleem mee. Maar goed geen probleem voor mij hoor even goeie vrienden Link naar reactie
sindo Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 een LML TS is een Vespa TS omgebouwd tot LML... sorry ik kon het niet laten. Is een grapje Link naar reactie
Bartolino Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 ... geen oude px-motoren waar je mee in panne valt enzo... Ik ben nog niet zo zeker of de LML betrouwbaarder is dan de oude PX. Zoek maar eens op 'krukas'. Ik vind het trouwens ook wel raar om geld/tijd te spenderen aan nieuwe badges voor uwe LML, maar als dat voor jou belangrijk is: go ahead. Link naar reactie
peter nickmans Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 @Sindo: ja ombouwen was misschien niet de juiste term, dat woord klinkt nogal drastisch idd :-) maja, ieder zen eigen ding zeker... welke heb jij? Link naar reactie
sindo Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 zo'n onbetrouwbare oude px ... . ha man danku dat ik nog eens kan lachen, neem het niet persoonlijk grtz Sindo Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Peter, er zijn er hier nog hoor die hun LML badges omgeruild hebben voor vespa badges (er bestaan zelfs kits voor dacht ik) vergeet ook niet je achterlicht nog te veranderen, want die zal nog steeds LML zijn dan ? een LML TS bestaat inderdaad niet het was als grap bedoeld :-) Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 7 augustus 2010 Delen Geplaatst: 7 augustus 2010 ik zoek nog volkswagen logo's om op mijn skoda te plakken Link naar reactie
Vesp Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Beste Peter, To the point ... als er na logo's en stickertjes plakken nog tijd is om te rijden... Enkele ritjes die we reeds met SQUADRA VELOCE vanuit Stevoort hebben ondernomen. - Rondje Haspengouw ( eventueel de bepijlde routes volgen) - Herstappe (kleinste gemeente van Vlaanderen, met een leuk terrasje!) - Mijnstreek (eventueel bepijlde routes) - De Maaskant (Veerpont in Stokkem nemen, Mooiste dorp Oud-Rekem,enz...) - Midden Limburg (eventueel bepijlde routes volgen) - Muur van Huy (niet ver over de taalgrens) - Terrasje doen in Maastricht (Het vrijthof) - Terrasje doen in Luik (Place St-Lambert) - Terrasje doen in Tongeren (Onder de snor van Ambiorix) - Thorn (Het witte dorp net over de Nederlandse grens) - Leeuw van Waterloo (Waals- Brabant) - De citadel van Namen. (prachtig uitzicht over de Maasvallei) - Het Hageland (Vlaams Brabant) - Het drie landenpunt in Vaals. (dagtocht) - De 36 bochten van Engis. - De Voerstreek - Dinant (dagtocht) - Durbuy (dagtocht) - Spa (dagtocht) - De vallei van de Semois. (2-daagse) - Oostkantons (2-daagse, bepijlde Ourtal-route) - ... nog veel meer. - Een van de talrijke geörganiseerde rondritten rijden (zie agenda forum) Voila, na deze ritjes zal je tellertje ver genoeg staan om nog eens aan een sito-plus te denken. Opgelet, Vespa rijden is nooit verloren rijden, ... maar wel nieuwe en mooiere wegen ontdekken. GPS mag slechts een hulpmiddel zijn, maar bekijk zeker eerst een gedetailleerde Michelin kaart. Plan een mooie route (lusvorm van kleine toeristische "groene" wegen.) De weg er naar toe is minstens zo belangrijk als de bestemming! PS: Laat aub de "kleine fietsasfaltwegen" (LEES => FIETSKNOOPPUNTEN VOLGEN) aan de fietsers. Er zijn hier voldoende kleine alternatieve wegen, waar je geen fietsers stoort. Wij willen graag morgen ook nog op straat komen, zonder boos bekeken te worden door elke fietser, thx. Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 @Vesp,das pas een positief antwoord ! Link naar reactie
Pepone Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 @ vesp door dat ik in het weekend werk heb ik die ritten nie kunnen meerijden!! kunne we die ritten uitwisselen op de GPS ? Grts Pepone Link naar reactie
Vesp Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 @Pepone: Elke rit wordt vooraf goed voorbereid en zit dus in't kopke van de voorrijders i.p.v de GPS. Link naar reactie
Pepone Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Vesp thnx anyway! maar kga toch proberen van wa ritjes met jullie mee te doen als ik verlof krijg teminste.. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.