Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dodelijk ongeval met een Vespa te Deurne.


Moon the Loon

Aanbevolen berichten

Amaai die foto! Dat moet een serieuze klap geweest zijn want de voorkant van de Vespa is compleet tegen de achterkant geplooid en helaas met een dodelijke afloop. :-(

Innige deelneming.

Link naar reactie

Wow man!

Ziet er echt eng uit!

Diejen Hollander zal ook wel nimeer naar de Macro gaan..

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden!

Mvg Tijs

Link naar reactie

Ja, en wiens schuld is dit? Ik lees dat het knipperlicht verdomme defect was tijdens wegwerkzaamheden, tis godverdekke de Vlaamse Overheid!! Wij betalen ons blauw aan belastingen en ze kunnen nog niet eens een knipperlicht herstellen!

Link naar reactie

Innige deelneming aan de familie. Wat mij opvalt is dat het weer een 300 super sport is die betrokken is bij een ongeval. Ikzelf had er ook zo eentje, total loss bij uitschuiver, en waar ik hem gekocht heb zijn er al 3 van dezelfde betrokken geraakt bij een ongeval. Toeval?

Link naar reactie

... het zou een 36 jarige uitbater zijn van taverne Ter Rivieren op de turnhoutsebaan te Deurne...

hij laat vrouw en kind achter...sterkte aan zijn vrienden en innige deelname voor de famillie.

Joppe

Link naar reactie
Innige deelneming aan de familie. Wat mij opvalt is dat het weer een 300 super sport is die betrokken is bij een ongeval. Ikzelf had er ook zo eentje, total loss bij uitschuiver, en waar ik hem gekocht heb zijn er al 3 van dezelfde betrokken geraakt bij een ongeval. Toeval?

Innige deelneming alvast aan de familie. Dit is zeer spijtig en erg voor de familie die overblijft.

Hogere bemerking interesseert mij ook wel ... .. Ik heb ook een GTS 300ie Super, rijdt men te hard met deze juweeltjes of is er één of ander probleem , ben benieuwd. Ben nieuw op dit forum en heb mijn nWesp nog maar een 3 tal weken ...500 km op de teller

Link naar reactie

"Door wegwerkzaamheden wordt het verkeer van en naar Wijnegem er omgeleid op één vak. Bij het begin van de betonnen vangrail, waar het pinklicht defect was, koos de motorrijder de verkeerde kant waardoor hij frontaal op een aankomend voertuig botste."

Mijn conclusie, maar ik kan verkeerd zijn: omdat het knipperlicht niet werkte heeft de vesparijder iets over het hoofd gezien en een fout gemaakt. Had het knipperlicht wel gewerkt dan was dit misschien niet gebeurd?

Innige deelneming

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...