Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft er nog hobby's buiten vespa's


stanman

Aanbevolen berichten

mijn ander hobby's zijn dus buiten vespa's dus ook nog Walt Disney en oude game & watch speletjes verzamelen

en dan is er natuurlijk ook nog de voetbal waar ik steward ben op Den Beerschot en hetgeen ik hier mee verdien gaat dan weer naar mijn 1 e hobby de Vespa's

grtz sidvespa

Link naar reactie

Fiat 500 Abarth, Alfa spider (Sinds 1 dag, haha, altijd gewild en nu is het zover) en oldtimerritten in het algemeen, digitale fotografie en ik ben momenteel nog bezig aan mijn 3de jaar B1 graduaat (avondonderwijs, want ik werk tot 18.30u) Industriele Informatica...dus heel weinig tijd op het moment voor mijn hobby's!

Gio

Link naar reactie

meetings en rondritten en allerlei activteiten organiseren voor vespa club antwerpen en de speedboys, dus eigenlijk heeft da ook met scooters te maken. Nu snap ik wel waarom ge de mensen van da forum hiernooit op ne rondrit ziet, die zitten allemaal spellekes te spelen o hunne computer ;-)

Link naar reactie

M'n vrouwke, Chevy's (de plaats en 't geld niet voor ne grote, dus veel kleine), Musica (FFC, Speedball Jr, BRIAN SETZER, ... maw surf, R'n'R, Rockabilly, punk), El Diablo, Bettie Page, ...

En tussendoor nog zo'n 35j gaan werken! Damn'!!!

Cheerz maties!

Link naar reactie

Bon, jullie webdienaar heeft ook nog ander bezigheden naast dit ding en Vespa's: Rondhangen in Gent, frequent café- en restobezoek, tentoonstellingen, reizen, vriendin & hond, grafisch ontwerp, webdesign, studeren (actionscript, php, mysql, photoshop, final cut pro, indesign, illustrator,...), surfen (web), muziek, concerten, geld verdienen en geld uitgeven...

Link naar reactie

Snowboarden, mijne oldtimer (plymouth valiant 1964), meetings en beurzen, verzamelen van platen ( garage,surf, psychobilly,...)en oude hotrodmagazines (...tot 1964), oude films,...

Er zitten hier precies ook veel snowboarders tussen :)

Link naar reactie

mijn lieve dog 'cooper' (engelse bulldog), snowboarden (vant weekend voor de eerste keer terug op mn boardje gestaan na een viertal maanden ;), surfen (golf-), relaxed op cafe gaan hangen, lezen, lekker gaan eten, enzoverder... ... ... ... .. (ik kan blijven opnoemen!)

Link naar reactie

aan de snowboarders is er iemand van jullie die een oud board willen weg doen het zou moeten dienen voor decoratie in een kinderkamer van een 8 jarige jongen die zot is van alle board dingen hij mag dus ook niet meer bruikbaar zijn voor jullie dus ook defect

u kan mij contacteren via mail

thanks and greets sidvespa

Bericht bewerkt (25.10.2005 | 22:31)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...