Ga naar inhoud
Vespaforum.be

prijs nieuwe Carburator PX125E 1984


sindo

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn Px afgezet bij de garage. De vraag was om de carburator af te stellen, in het slechtste geval een nieuwe steken. Volgens de garagehouder en 250 Eur voor een nieuwe "originele" :( slik. Ik vertelde dat bij SIP ze max 60 EUR kosten, antwoord was: "Dat is goedkope namaak brol". Wie weet raad

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Ik heb nog twee goede carburators liggen. Voor een sixpack mag je ene hebben als je wil...

250 euro is SCHANDALIG veel geld... Zelfs met werk bij is het nog te veel.

Reken 60 euro nieuwe carbu + 1 uur werk à +/- 50 euro = 110 euro

Smells like a golddigger...

Link naar reactie

ok bedankt, dan weet ik wat voor vlees ik in mijn kuip heb. Iemand een goed en betrouwbaar adres in het Leuvense?

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Classiscscooter, weet ik, maar wanneer zijn die open ik heb daar al 2 keer voor de deur gestaan en de telefoon wordt ook niet beantwoord :(

Grtz

sindo

Link naar reactie

Ok terug van de garage, pakkingen vervangen van de carburator, want allemaal versleten en daardoor valse lucht en lekkende carbu. de Rekening : 9,10 Eur voor de pakkingen, 70 voor het werk. Ik heb geen idee of dit veel of weinig is

Link naar reactie

Heu heb ik gezegd dat ik het teveel vind? Ik vraag gewoon of het een schappelijke prijs is. Ik lees in een andere topic, onderhoud, dat het onderhoud 1000Km varieert tussen 10 en +100 Eur, dus vind ik mijn vraag toch terecht, niet?

En ja wat je zelf doet doe je meestal beter, hé Roger ;)

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...