Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Slechte service Vespa garages


125GTS

Aanbevolen berichten

Allé, voor al die oude zageventen/vrouwen hier: back on topic.

Altijd al goed geholpen geweest bij: Vespashop, Scootermarket, Lambrettafinder, Legendsbike, Classic scooter Beersel, Blommaert en de lijst zal nog langer worden met de jaren. Eigenlijk nog geen slechte/negatieve ervaringen gehad met winkels/dealers, maar ik ben dan ook gene triestige mens of beu-zak. Dat is nog eens een positieve bijdrage hé i.p.v. al die dealers hier wat te zitten afkraken.

Link naar reactie
i.p.v. al die dealers hier wat te zitten afkraken.

da vind ik ook

@ 125GTS: misschien moet jij wel iets doen met dat idee ? (maar wel niet in je badjas hé)

Link naar reactie

Bij Harley, sorry voor het vloeken ;), staat het allemaal voorgeschreven tot de kleur van je muren toe, en niet zomaar idereen kan harley dealer worden, laat staan erkende hersteller. Dat geeft de mensen toch een gevoel van vertrouwen en veiligheid en dat is primordiaal op elke 2 wieler en nog meer op gemotoriseerde. Ik ben altijd in Hannuit geweest, je kon er zo de werkplaats in kijken, dus geen gefoefel achter de schermen, en de werkplaats was properder dan menig restaurant keuken. Om terug te komen op de lange termijn visie dat door 125GTS wordt voorgesteld zou het conform maken van de service en verkooppunten World Wide voor Piagio een zeer goede zaak zijn. Mijn bescheiden mening

Grtz

Sindo

Link naar reactie

@Erix: Klopt dat ze idd als zoete broodjes verkopen, maar ik denk dat je dat op lange termijn moet bekijken. Ik denk dat er wel redelijk wat mensen ontevreden zijn over de service, maar dat heeft pas zijn weerslag over 10 jaar. De Vespa's die nu verkocht zijn, zijn binnen 10 jaar versleten en dan kopen de mensen geen nieuwe meer of kopen iets anders in de plaats. Dan krijg je een enorme terugval en moet je al het geld dat je nu verdient gaan investeren in marketing om je fout van 10 jaar geleden recht te zetten.

@Joene: Awel, da zou ik nu echt heel graag doen se. Maar ik ben nog maar vijf maanden bezig met mijn eigen zaak en zal maar eerst zien dat ze draait. misschien een idee voor later. PS: DO NOT TAKE MY BADJAS!

Tenslotte kraak ik hier niemand af en is dat ook helemaal niet de bedoeling. Ik heb objectief mijn verhaal verteld en stel een (al-dan-niet utopische) oplossing voor. Zou het iets te maken hebben met een tweetakt intoxicatie zodat topics hier eindigen als kinderachtige ruzies?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...