Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Slechte service Vespa garages


125GTS

Aanbevolen berichten

Onlangs startte mijn gts niet meer. Ik woon in Antwerpen en stond in Brussel. Eerst even Touring gebeld. Dat zou me 250€ kosten. Niet dus. even Vespashop gebeld en kreeg te horen dat ze me zouden komen depanneren, alleen niet onmiddellijk, maar zeker binnen de week. Vespa op een bewaakte parking gestald en de trein naar huis genomen. 's Avonds toch maar een vriend opgetrommeld om hem te gaan halen. Een dag later Guy Vespashop opgebeld om te zeggen dat hij in Wilrijk kon gedepanneerd worden ipv Brussel. Gingen me terugbellen voor een afspraak en ben heb sinds 22 April nog geen telefoontje ontvangen! Eentijdje geleden liet ik hem dan maar oppikken door het Kiels Rijwielcenter. Daar was de afspraak: Vliegwiel starter herstellen en klein onderhoud+ nieuwe achterband. Dat heeft dan een volle TWEE WEKEN geduurd voor de herstelling en er was geen onderhoud gebeurd. Ook de achterband was niet vervangen. Volgens mij mag Piaggio dringend eens werk maken van een dienst naverkoop!

Link naar reactie

mja ge noemt nu wel net de 2 kuttigste brommer/vespashops in heel antwerpen...

om een voorbeeld te geven: ik heb geweten dat ze in het kiels rijwielcenter de vork van mijn vriendin haar brommerke met een hamer en een slijpschijf wilden repareren...

een andere vriendin had haar vespa binnen gedaan omdat haar stuurkapje wat los zat, hebben die mannen door het kapje en het stuur zelf gewoon grote gate geboord en hele lange bouten erdoor gestoken...

Guy Staar, das alleen ne verkoper, meer niet.

Ik heb van Blommaert al veel goeds gehoord en vroeger ging ik met mijn scooter naar Demeester in Niel(ook super tevreden van)

Link naar reactie
Ik ben persoonlijk zeer tevreden van blommaert, dit weekend stond ik in pannen en na zijn uren is hij die nog komen halen, op een zaterdag. De goee mogen ook al eens vernoemd worden he.grtj

Motorgarages zijn 's zaterdags meestal open, dus dat is dan toch niet na zijn uren? :D

Link naar reactie

Hier in denderleeuw ben ik heel content van Bequé.

De vader is een beetje nors maar heel correct.

Onderhoud en nieuwe banden duurde bij de Vespa Cosa 1 dag voor de GTS was het eerst onderhoud tweed dagen (woensdag binnen vrijdag ophalen).

Het is allemaal zonder veel complimenten maar ik vind het best OK.

Ook al omdat het op amper 200 meter van mijn deur is.

Link naar reactie

de mijne gaat binnen bij de meester en vorig jaar is mijn achteras stuk gegaan , en ook al had ik hem daar nie gekocht , heeft hij da allemaal gemaakt onder garantie . en na die herstelling had ik een olie lek , hij is dan terug binnen geweest en weer heeft hij alles onder garantie gemaakt. vriendelijke mensen daar .

Link naar reactie

ikke ook ni, vespa binnen gedaan voor problemen met schakelen en lekken van de carter. Veel geld betaald, schakelen was nog steeds een even groot probleem en de carter lijkt nu nog harder te lekken dan ervoor. Iemand suggesties? zou graag op gewone manier met de vespa kunne rondrijden.

Link naar reactie

@ALFREDO: heb je daar dan geen garantie op ? ik zou terug gaan met die handel, zeker als je een gepeperde rekening hebt gehad

Link naar reactie

zelf ook al eens voor gehad. beste oplossing is in de buurt een "moto aanhanger" huren voor één dag (kost 20€)

uiteindelijk kan je hem dan wegdoen naar waar je wil. Heel wat mensen gaan naar lambrettafinder "de sam" allicht het proberen waard.

Link naar reactie

Bij Bequé ben ik eens om een klein flesje 2-takt olie geweest om mee te kunnen nemen tijdens ritjes.

De pa was "zoals altijd" goe gezind, hij vroeg 5 euro voor een flesje van 50 ml. !!

Die zien mij ook ni meer terug, beter af bij Moto's Thomas in Ophasselt, die is tenminste vriendelijk en hij heeft ook Vespa's.

Link naar reactie

Wat eigenlijk de max zou zijn, is een Vespagarage met een 24 op 24 service en een "klaar-terwijl-u-wacht" filosofie. Enkel herstellingen en geen verkoop. Binnenrijden zonder afspraak voor een klein onderhoud, mankement of aanpassing en afleveren binnen het uur voor kleine zaken, binnen een snelle termijn voor grotere problemen. In de zomer werk je dan met meer personeel via interim contracten en in de winter doe je het met wat minder. Volgens mij is daar echt behoefte aan! Ik denk dat Piaggio nog niet zo goed door heeft dat daar echt geld mee te verdienen valt. Kijk hoe autogarages de laatste 10 jaar geëvolueerd zijn en wat de impact daarvan is op hun omzet en winst...

Als je dan ook nog eens je superservice kan promoten ga je gegarandeerd ook meer Vespa's verkopen.

Link naar reactie
Ik denk dat Piaggio nog niet zo goed door heeft dat daar echt geld mee te verdienen valt.

Als je dan ook nog eens je superservice kan promoten ga je gegarandeerd ook meer Vespa's verkopen.

Waarom zou Piaggio moeite doen? Hun scooters verkopen als zoete broodjes. Zeker nu het weer 'trendy' is om met een (plastieke) Vespa rond te rijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...