Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Obstakels nemen met VESPA GTS


ronnyp

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zou graag een vespa GTS 250/300 aanschaffen, maar om de vespa in mijn binnenkoertje te kunnen rijden moet ik enkele vrij hoge tredes nemen (+- 15cm hoog), de 3 tredes liggen wel meer dan 1,5 meter uit elkaar (platforms). Mijn vraag is of het makkelijk is om een borduur of verhoging op en af te rijden met de GTS (mits eventueel af te stappen).. of ben ik verplicht metalen oprij-plaatjes te voorzien..

Gezien het gewicht van 150kg is opheffen geen optie vermoed ik

Link naar reactie

ik moet elke dag twee door drie poorten,een grote van 2m dan eentje van 1m en dan eentje van 80cm,dan twee trapjes naar beneden rijden (+- 25cm...daar heb ik oprijplaatje gelegd omdat ik dit achterwaarts doe),en dan in een deurgat van 75cm schuin binnenrijden!!!

Ben trouwens van plan deze week dat eens te proberen met menne chopper...da zal wa anders zijn denk ik :D

Link naar reactie

Gezien de afstand tussen de treden zou ik toch opteren om metalen oprij-plaatjes te gebruiken. Je moet er rekening mee houden dat je toch niet teveel grondspeling hebt en je kan zo je motorblok of kader beschadigen en dat zou toch jammer zijn voor je nieuwe scooter.

Hopelijk is dit een serieus antwoord op je vraag? ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Misschien kunde kleine blokskes van een halve treehoogte in de hoeken van uw trapkes plakken? Of voorzichtig uwe Vespa er over leiden, terwijl ge er naast loopt. (heeeel voorzichtig gas geven :o)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...