Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alternatief voor lelijke zijspiegels LML


tjubix

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik zou eigenlijk van mijn lelijke chrome buitenspiegels van mijn LML willen afgeraken of een goed alternatief willen vinden, het probleem is echter dat zijspiegels voor mij toch onontbeerlijk zijn int verkeer.

Maar die spiegels maken mijn LML lelijk... bestaan er ergens een anders soort spiegels, spiegels met een andere kleur, of spiegels die dichter tegen uw stuur zitten? tis vooral de stand van die spiegels die het lelijk maken... die spiegels staan vrij hoog naar boven gericht, ik denk als er spiegels bestaan die platter liggen, dat dat mooier zal ogen.

merci

Link naar reactie

een inklapbare spiegel ? eenvoudig te monteren aan de zijkant van je bakske vooraan:

img0412te.jpg

of je neemt de front van een andere scooter en monteert die op je horncast/beenschild vooraan ?:

img0388t.jpg

of meer stijl:

scootermirrors1.jpg

of zoiets ?:

barendmirror02.jpg

enfin, mogelijkheden genoeg dus

Link naar reactie

Ik ben ook slim: ik schakel enkel met mijn rechterhendel, niet met de linkse, dus zo ne spiegel op uw linkerhendel zou moeten kunnen... ;-) en kdacht dat ge minimum links een zijspiegel moest hebben en niet noodzakelijk rechts...

Soit, twee verschillende spiegels is misschien ook weer geen zicht... :)

Link naar reactie

hilarische topic toch weer

ps: ik wil tjubix zijn LML wel eens zien, misschien komt die toch van bij Eddy Bullet, whoeehahahahaha

Link naar reactie

Hmm, kleine verspreking, ik schakel wel degelijk gewoon links zoals iedereen...

Iemand in het bezit van zo een achteruitkijk-helm (Rearview Helmet)? Hoeveel kost die hier?

Maar of je nu zo'n achteruitkijkhelm hebt of niet, ge zult nog altijd met minimum één zijspiegel moeten rijden, links zeker?

Thx

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...